מיאמי וייס לאחר ההצתה. צילום: דוברות המשטרה
מיאמי וייס לאחר ההצתה. צילום: דוברות המשטרה

חשד: הציתו פאב בטיילת באשדוד על רקע סכסוך כנופיות

משטרת ישראל עצרה לחקירה שני תושבי המרכז, בחשד להצתת בית עסק בעיר אשדוד. אחד מהם בלע ניירות כשהגיעו לעצור אותו

פורסם בתאריך: 25.5.22 19:04

     

לפני כשלושה שבועות, בתאריך 2 במאי בלילה, התרחשה שריפה בפאב מסעדה – מיאמי וייס – ברחוב הטיילת באשדוד. למקום הוזעקו כוחות כיבוי אש שפעלו לכיבוי השריפה.

חוקר שריפות שחקר את האירוע קבע כי המקום הוצת בכוונה תחילה ולמקום נכנסה המשטרה שהחלה בחקירת זירת האירוע. השוטרים אספו ראיות וממצאים שונים מהם עלה כי ההצתה בוצעה בשל סכסוך פלילי הנוגע למאבק בין הכנופיות העברייניות הפועלות בעיר.

הראיות שנאספו בזירה הובילו לחמישה חשודים במעורבות באירוע והם הובאו לחקירה. עם התקדמות החקירה, התחזק חשדם של החוקרים נגד שניים מהחשודים, בן 19 מחולון ובן 24 מבת ים, שעל פי החשד ביצעו את ההצתה עצמה. אחד מהם טען שמעולם לא היה במקום, ואחר טען שהיה שם פעם אך שניהם טענו כי לא היו שם באותו הערב.

מעצר חשוד. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

אלא שעדה שהמשטרה עיכבה לחקירה סיפרה כי הקפיצה ברכבה את שני החשודים באותו הערב והורידה אותם בקרבת מקום. המשטרה אף ביצעה עימות ביניהם.

במהלך מעצרו של החשוד מבת ים, אף התרחש אירוע חריג – כאשר השוטרים התקרבו אליו הוא תלש דפים מתוך מחברת ובלע אותם. במשטרה סבורים כי במחברת היו ממצאים שגם קושרים אותו לאירוע וכי בכל אופן מדובר בהתנהגות מפלילה.

שלושה מהחשודים שוחררו לביתם בתנאים מגבילים ואילו שני החשודים העיקריים הובאו היום להארכת מעצר בבית המשפט.

הסניגורים של שני החשודים טענו כי בידי המשטרה אין ראיות של ממש מלבד עדותה של אותה עדה שהסיעה אותם ברכבה וטענו כי גם אם זה נכון הדבר אינו מפליל כלל וכלל את החשודים. את החשוד מבת ים מייצג עו"ד נס בן נתן.

משטרת אשדוד - מרחב לכיש. צילום: דור גפני

משטרת אשדוד – מרחב לכיש. צילום: דור גפני

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם בשישה ימים. השופטת מירב עמר כהן כתבה בהחלטתה כי חומר הראיות שבידי המשטרה מעלה את החשד הסביר כי השניים ביצעו את המיוחס להם והאריכה את מעצרם בחמישה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר