הפצוע מפונה לקבלת טיפול רפואי
הפצוע מפונה לקבלת טיפול רפואי

העימותים בחסידות גור נמשכים: אדם הותקף ברובע ח' באשדוד

לאחר הביקורת על המשטרה כי אינה פועלת נגד הגורמים האלימים, היום הודיעה המשטרה כי החלה בחקירת האירועים האלימים שהתרחשו במהלך השבת ברובע ז'

פורסם בתאריך: 22.5.22 17:21

     

משטרת ישראל פתחה מוקדם יותר היום בחקירת מקרה תקיפה של אדם ברובע ח' בעיר אשדוד, שוב על רקע הסכסוך בין הקהילות של חסידות גור בעיר.

האיש, כך נטען, הותקף באלימות פיזית והטלית שלו נקרעה ממנו ולאחר מכן הוא פונה במצב קל לבית החולים אסותא אשדוד על מנת לקבל טיפול רפואי.

הטלית שנקרעה ממנו

הטלית שנקרעה ממנו

הפצוע מפונה לקבלת טיפול רפואי

הפצוע מפונה לקבלת טיפול רפואי

במהלך השבת התרחשו עימותים חריפים ברובע ז' בשל הקרע בחסידות גור, במסגרתו מאות משפחות נטשו והקימו חסידות אחרת – קהילת "פני מנחם" – בהנהגת בן דוד של האדמו"ר מגור. במהלך העימותים הותקפו בני הקהילה המכונים "הפורשים" ובית הכנסת שלהם הושחת.

השחתת בית הכנסת ברובע ז'

השחתת בית הכנסת ברובע ז'

כוחות משטרה רבים ובהם כוחות יס"מ הוזעקו במהלך השבת לרובע החרדי על מנת להשליט סדר במקום.

אתמול שוחח איתנו גורם בקהילת הפורשים שמתח ביקורת על המשטרה ואמר כי המשטרה אינה פועלת לעצור את הפורעים האלימים אלא רק מפרידה כאילו מדובר בקטטה. "זאת לא קטטה. זאת תקיפה אלימה של אנשים שבאו להכות בנו ולהשמיד אותנו", הוא אמר, "לא פעלנו באלימות, לא בהתחלה, לא בסוף ולא באמצע. זאת קהילה שלא משלימה שפרשו מהם ומנסים לכפות את דעתם בדרכים אלימות ואני קורא למשטרה להבין את המשמעות החמרוה של המעשים האלה ולא להסתפק רק בהפסקת ההתפרעות אלא לזהות מתפרעים ולהעניש אותם. רק זה יכול לעצור את האלימות".

הבוקר הודיעה המשטרה כי היא פתחה בסוף השבוע, "בחקירת עימותים ועבירות נוספות שאירעו בין הצדדים בעיר אשדוד, אליהם הגיעו כוחות המשטרה שהפרידו בין הניצים, וצפויים להיחקר מספר מעורבים שלקחו חלק פעיל בהפרות הסדר והתקיפות", נמסר מהמשטרה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר