פוטכין וכוחות מד"א מחוץ לזירת הרצח שלה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
פוטכין וכוחות מד"א מחוץ לזירת הרצח שלה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

שבוע לאחר שנרצחה על ידי בן זוגה באשדוד: לובוב פוטכין תובא היום למנוחות

הלוויתה התעכבה לאחר שלא נמצאו בני משפחה שידאגו לסידורי קבורתה. היום היא תובא למנוחות והציבור נקרא ללוות אותה בדרכה האחרונה

פורסם בתאריך: 22.5.22 13:59

     

ביום שני בשבוע שעבר התרחש רצח מזעזע, לובוב פוטכין תושבת אשדוד נרצחה בביתה. בן זוגה, סרגיי ביטיוקוב נעצר בחשד לרצח, הוא הודה ושחזר את המעשה.

גופתה של פוטכין נשלחה לנתיחה למכון לרפואה משפטית לאחר הרצח והיא נותרה שם לאחר שלא נמצאו בני משפחה שיטפלו בסידורי קבורתה. יש לה רק בת אחת בת 17 שאינה גרה עמה. בעקבות פנייה שנעשתה לאיש החברא קדישא שניר אלמליח, הוא החל לפעול בעניין.

שניר אלמליח. צילום: אילן אסייג

שניר אלמליח. צילום: אילן אסייג

"אנו פונים ומבקשים ממך לזרז ולסייע ככל הניתן את תהליכי הקבורה של המנוחה הגב' לובוב פוטכין ז"ל. הנ"ל היתה מוכרת שנים רבות ומטופלת בשירותי הרווחה בעיר אשדוד", כתבה רונית צור ראש מינהל הרווחה בעירייה, וציינה כי לפוטכין אין קרובי משפחה.

בעזרתו של אלמליח שוחררה הגופה מהמכון לרפואה משפפטית והיום תתקיים הלוויתה של פוטכין בשעה 17:30 באולם ההספדים החדש באשדוד.

האירוע הקשה התרחש כאמור בשבוע שעבר, אז סרגיי ביטיוקוב בן 52 מאשדוד, חנק למוות את בת הזוג שלו. לאחר הרצח הוא התקשר לחבר שלו וסיפר: "הרגתי את לובוב פה בדירה". החבר התקשר מיד למשטרה ולכוחות ההצלה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לדירה, בדקו את גופת האישה, בשנות ה-50 לחייה, שעליה נמצאו סימני אלימות וקבעו את מותה במקום.

ביטיוקוב, בן הזוג שלה מזה מספר שנים, נמלט מהזירה אך אותר על ידי השוטרים תוך זמן קצר. הוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה באשדוד ושם הודה כי רצח את בת הזוג שלו מאחר שחשד בה שהיא בוגדת בו. לאחר חקירתו הוא נלקח שוב לדירה בה התגוררו ושחזר את מעשה הרצח. מעצרו הוארך בבית המשפט.

סרגיי ביטיוקוב בבית המשפט

סרגיי ביטיוקוב בבית המשפט

עו"ד אלכסי גלפגט מהסניגוריה הציבורית שמייצג את החשוד ברצח בת זוגו: "מדובר באדם שמתמודד עם התמכרות לאלכוהול. הוא משתף פעולה עם החוקרים באופן מלא. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר