אילנה ניסים ז"ל. מתוך פייסבוק

"הלב שלי מרוסק": הלכה לעולמה הסייעת אילנה ניסים מאשדוד

פורסם בתאריך: 13.5.22 19:31

     

אילנה ניסים, סייעת גני ילדים, הלכה לעולמה בטרם עת. היא הובאה היום למנוחות בבית העלמין באשדוד.

ניסים, בת 57, עבדה בגן האירוסים ברובע י"ב באשדוד וחלתה במחלה נדירה. היא הייתה מאושפזת לאחרונה בבית החולים והיום כאמור הלכה לעולמה. "הלב שלי מרוסק, אמא שלי אילנה ניסים בת אידה החזירה את נשמתה לבורא", כתב בנה אלירן.

חבר ילדות שלה, יהודה זפרני ספד לה בפייסבוק: "ביום ראשון האחרון, קמתי מהשבעה על אחי משה ז"ל, אחד הטלפונים הראשונים שעשיתי היו לבעלה של חברת ילדות מהפנימיה במקוה ישראל שאושפזה באיכילוב, והוא אמר לי על מצבה הקשה וביקש שלא נגיע לבקר בבית חולים ושלח לי תמונה שלה וביקש…'ככה ואני בטוח שגם אילנה רוצה שתזכרו אותה…'. והיום יום שישי בבוקר היא הלכה לעולמה ונקברה בצהריים".

אילנה ניסים ז"ל. מתוך פייסבוק

עוד כתב זפרני: "אילנה האהובה שלנו, אנחנו יחד מהפנימיה במקוה ישראל, יחד מגיל 15… יחד כ-43 שנים חברות מיקוואית! אילנה שטיפלה בילדים למחייתה, היתה עם נפש של ילדה, שמחת חיים של בוגרת היפרית, ואהבת המשפחה והאדם בדרך מיוחדת מאוד. אילנה, אהובה על הבריות, והיתה אשת חיל. כל מי שהכיר אותה, התאהב באישיותה המיוחדת. אילנה חלתה במחלה נדירה- מחלת קרויצפלד-יעקב, אחד למיליון חולים בה… ואילנה היתה -אחת למיליון! נמשיך לזכור אותך כמו שהיית, שמחה, אהובה, נאהבת, יפה מבפנים ומבחוץ. תנחומים למשפחה ויהי זכרה ברוך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר