צילום אילוסטרציה: freepik.com
צילום אילוסטרציה: freepik.com

אישום: תושב אשדוד הציע עבודה לפליטה מאוקראינה ואנס אותה בצימר

אולכסן וינוקור מאשדוד, ניצל את את תמימותה ואת העובדה שאינה דוברת עברית, לקח אותה לצימר ושם אנס אותה. לבסוף הוא גם איים עליה כדי שלא תספר על המעשים הללו

פורסם בתאריך: 2.5.22 19:08

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אולכסן וינוקור, בן 50 מאשדוד, בגין ביצוע עבירות מין בצעירה בת 19, שנמצאת בישראל כפליטה מאוקראינה.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד הילה דרימה יאיר, השניים הכירו בערב ליל הסדר אצל חברים משותפים ווינוקור הציע לסייע לה במציאת עבודת ניקיון בתקופה שתשהה בארץ. מספר ימים לאחר שהכירו, הציע וינוקור להסיע את הצעירה לעבודת נקיון שסידר לה. היא מצידה נתנה בו אמון, הסכימה ונסעה איתו.

אך וינוקור, כך על פי כתב האישום, ניצל את תמימותה של הצעירה והעובדה שאינה שולטת בשפה העברית ולקח אותה לצימר באזור שדרות. כשהגיעו לצימר הבינה הצעירה כי וינוקור לא לוקח אותה לעבוד, אז היא ביקשה ממנו שיחזיר אותה הביתה, אלא שהוא הצליח לשכנע אותה להיכנס לצימר. הוא התעלם מבקשותיה, מנע ממנה מלצאת מהצימר ולבסוף אף איים עליה כדי שלא תספר על המעשים שביצע בה.

היא נכנסה יחד עימו לאחד הצימרים ושם, כך על פי כבת האישום, הוא אנס אותה וביצע בה מעשה סדום ומעשים מגונים.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של אינוס, מעשה מגונה, מעשה סדום והדחה בחקירה.

הפרקליטות הגישה גם לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין, כי התנהגותו של וינוקור מעידה על אדם חסר גבולות, שניצל את העובדה שהמתלוננת, נערה בת 19 בלבד, שוהה בארץ תקופה קצרה, נזקקת לכסף ולעבודה, אינה מכירה את השפה ולא הכירה את האזור שלקח אותה. הנאשם התעלם מכל דבריה ורצונותיה וגם כשביקשה ללכת, מנע זאת ממנה ובסופו של אירוע, גם איים עליה כדי למנוע ממנה לגלות את מעשיו בה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר