השלט שנתלה באשדוד. צילום: שרון מרק

"אולי השנה נוותר על זה": קריאה לרה"ע אשדוד לוותר על מופע הזיקוקים בעצמאות

פורסם בתאריך: 2.5.22 13:19

     

שלט חוצות שנתלה באשדוד בפינת הרחובות בני ברית-העבודה קורא לראש העירייה לבטל את מופע הזיקוקים העירוני בשל הפגיעה שעשויה להיגרם להלומי קרב מקולות הנפץ הרבים.

"יחיאל, יש אשדודים שהזיקוקים עושים להם טריגר. אולי השנה נוותר על זה?", כך נכתב בשלט החוצות הגדול. את השלט שדומים לו נתלו בערים רבות בארץ ובתל אביב אף הביאו לביטול המופע, תלתה עמותת "לוחמים לחיים". מדובר בעמותה אשר שמה לה למטרה לתמוך בלוחמים הסובלים מהלם קרב.

מופעי זיקוקים בערב יום העצמאות בשנים קודמות באשדוד. צילום פבל

סגנית ראש העיר לשעבר, וחברת המועצה, שרון מרק, פרסמה פוסט בנושא ומתחה ביקורת על דרך קבלת ההחלטות של העירייה: "הניחו רגע לנושא, יש שיהיו בעד ויש נגד. הדיון העקרוני פה הוא רמת השיח והשותפות שמנהלים ראשי הערים עם התושבים בבואם לקבל החלטות המצויות בלב השיח הציבורי. ראינו את זה אמש בתל אביב ולפני כן ברמת גן.

"אצלנו כאמור לא מתקיים השיח הזה. יותר מזה, אותה שותפות לא מתקיימת גם לא עם חברי וחברות המועצה, אותם נבחרי הציבור המייצגים את כלל תושבות ותושבי העיר. כי במדיניות העירונית אף פעם לא שואלים, ולכן יהיו זיקוקים שיופעלו מקו הים, והבמות יכללו מופעים ללא זמרות ואמניות, והלהקות המקומיות לא יתוגמלו, [כי למה לשלם להם אם אפשר חינם?] ולא יהיו מתחמים למשפחות מיוחדות, ולא יאסרו על מכירה בכוסות פלסטיק חד פעמיות במתחם על חוף, וגם לא יהיו מופעים בישיבה לגמלאי העיר, כי זה לא חשוב לאף אחד. שישארו בבית ויצפו בתוכניות טלויזיה.  כי זו המדיניות המדירה: נשים, מבוגרים, מיוחדים, הלומי קרב, בעלי חיים, סביבה וחופי הים.

שרון מרק. צילום: פבל

שרון מרק. צילום: פבל

"ועכשיו הפוך – אם רק היה שיח עם תושבים שכולל את כל הסוגיות הללו ואחרות, בהן יכול ראש עיר להתבונן ולקבל באופן מושכל החלטות שמתאימות לכל גווני הציבור? אם רק היו יושבים לתכנן את ארועי העצמאות ואחרים עם גורמי מקצוע סביבתיים, רווחה, הגיל הרך, אגף קהילה, מעמד האשה וכל מחזקי העניין הנוספים – הכל עשוי היה להיות מדויק יותר. אחרי שנתיים בבית, מגיע לתושבות ולתושבי העיר להנות ולשמוח עם מופעים שמתאימים לכולם ולכולן".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר