זירת האירוע באשדוד. צילום: דוברות איחוד הצלה

הגיע לקבל סיוע בעיריית אשדוד והצית את עצמו: בן 50 מורדם ומונשם

האיש היה מטופל ברווחה הגיע היום לעירייה לקבלת סיוע ובשלב כלשהו הצית את עצמו. מצבו אנוש ובבית החולים אסותא נאבקים על חייו

פורסם בתאריך: 1.5.22 10:17

     

לפני זמן קצר דווח על אדם שהצית עצמו ברחבת הכניסה לבניין עיריית אשדוד, למקום הוזעקו צוותי הרפואה של איחוד הצלה וכן חובשים ופראמדיקים של מד"א שהעניקו טיפול רפואי לפצוע, כבן 50 שנפצע באורח קשה כתוצאה מכוויות.

הפצוע פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים אסותא אשדוד כשהוא מורדם ומונשם. הוא התקבל בחדר המיון כשהוא סובל מכווות ב-100% מגופו וכעת הרופאים באסותא נאבקים על חייו.

זירת האירוע באשדוד. צילום: דוברות איחוד הצלה

זירת האירוע באשדוד. צילום: דוברות איחוד הצלה

פראמדיק מד"א דן בן ישי סיפר: "הפצוע שכב סמוך לרחבת הכניסה לבניין כשהוא בהכרה וסובל מכוויות קשות בכל חלקי גופו. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל סיוע נשימתי ומתן תרופות לשיכוך כאבים. מצבו היה קשה ולא יציב ופינינו אותו במהירות לחדר המיון הקרוב על מנת לייצב את מצבו וכעת הוא מועבר לבית החולים שיבא בתל השומר להמשך טיפול".

דניאל בוקובזה חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בגבר כבן 50 שסבל מכוויות קשות בכל חלקי גופו, בסיוע חובשים נוספים הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה לביה"ח כשמצבו מוגדר קשה".

בעירייה אומרים כי האיש שהיה מטופל ברווחה הגיע לעירייה לקבל סיוע, "אנו מצטערים על נסיבות האירוע ומאחלים לתושב החלמה מלאה. מדובר בתושב שמפאת צנעת הפרט לא נוכל להרחיב בעניינו, אולם נציין שעד לפני 6 שנים היה מוכר ומטופל בשירותי הרווחה באשדוד, ולצערינו סירב להמשיך בטיפול בזמנו. לאחרונה פנה לגורמים בעיריה בנושא דיור, שליוו אותו למיצוי זכויותיו בנושא זה. התושב הגיע הבוקר לבניין העיריה והופנה בליווי נציגת המחלקה המקצועית לקבלת סיוע, ותואמה לו פגישה מיידית עם מנהלת יחידת האיכלוס הממוקמת בבנין אחר להמשך טיפול בבקשתו. בדרכו לשם בכניסה לבנין העיריה הצית את עצמו. אנו ממשיכים לתחקר את כלל פרטי האירוע להפקת לקחים, ועומדים בקשר עם המשפחה ומעמידים לרשותם כל סיוע נדרש".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר