דן ביטון. צילום: מורן גאון
דן ביטון. צילום: מורן גאון

"אני מתרגש כי זה באשדוד": עם שיר חדש דן ביטון מאקס פקטור יופיע על במת העצמאות

דן ביטון ריגש את השופטים בתוכנית אקס פקטור, ומאז הוא מופיע באירועים ומכניס לחופות ובקרוב יופיע בלהקה צבאית. בריאיון מיוחד לרגל הוצאת קאבר חדש הוא מספר למה כל זה בזכות אמא שלו, ומדוע הוא מתרגש במיוחד לקראת ההופעה בבמות יום העצמאות באשדוד

פורסם בתאריך: 27.4.22 11:41

     

אתמול עלה לאוויר קאבר חדש שהוציא הזמר האשדודי הצעיר, דן ביטון שהתפרסם בתוכנית אקס פקטור.

מדובר בגרסת כיסוי לשיר לא מוכר של זמר בשם חני אמסלם בשם "תרוצי אליי", "הרבה זמן חיפשתי שיר שמדבר על הדור שלנו ועל כל מה שמדבר על הדור החדש. רציתי לעשות חידוש לשיר שהוא לא מוכר ושל זמר לא מוכר כדי להביא את עצמי לתוך השיר. מאוד התרגשתי מהמילים שכתב אופיר כהן והלכתי על השיר הזה".

הקאבר החדש של ביטון:

לפני שלושה חודשים הוא כיכב בתוכנית אקס פקטור וריגש את השופטים עם ביצוע לשיר "כשאת עצובה" של עמיר בניון. מאז ההשתתפות באקס פקטור מזהים אותו ברחוב והוא הוציא קאבר אחד שהגיע למאות אלפי צפיות וגם הופיע באירועים "עשיתי בר מצוות והכנסתי לחופה והגשמתי את עצמי. כילד שהיה יושב עם הפסנתר לבד עם עצמו בחדר ומנגן שירים, פתאום מופיע ואנשים צורכים את המוזיקה שלי, זאת הזיה מבחינתי. זה מדהים".

באודישן דיברת על אימא שלך, למה חשוב לך להזכיר אותה?
"אמא שלי זה כל סיפור חיי במוזיקה, ההורים גרושים, אין קשר עם האבא, ילד עם חלום. בהתחלה היו חששות ואז אמא לוקחת ועושה ומאמינה ועוזרת והכי רוצה בשבילי. אין כמו אמא בעולם, בעיר שהיא אמא חד הורית. היא דחפה אותה ובלעדיה זה לא היה קורה".

יש לו גם קרבה משפחתית לראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי, "הוא אח של סבתא מצד האבא. כשהתמודדתי באקס פקטור אז הוא התקשר ודיבר איתי ואני מאוד אוהב אותו".

דן ביטון על במת אקס פקטור. צילום: אוהד קו

דן ביטון על במת אקס פקטור. צילום: אוהד קו

ביטון גדל באזור י"ז למד במקיף ו', גם שם השתתף בלהקת זמר. הוא למד לנגן בגיטרה בכיתה ה', למד פסנתר בכיתה ז', הוא כותב ומלחין אבל בעיקר למגירה. "אני מאמין שיום יבוא והשירים האלה יראו אור", הוא אומר.

למה שלא תבצע שירים שלך?
"כי שירים שלי זה ממש לחשוף את עצמי, כמו לראות את עצמי ערום. שמתי שם את כל התחושות שלי ואת כל הרגשות שלי וכל מה שעברתי, יש שירים קשים, אבל אולי זה עניין של זמן".

היום הוא בן 18.5, רווק אם אתם שואלים, ובימים אלה הוא אמור לקבל זימון ללהקה צבאית, "זה דבר שמאוד רציתי כל החיים, במיוחד שכשכאני עובד במסגרת צבאית ומשמח את חיילי צה"ל. זאת זכות", הוא אומר.

דן ביטון. צילום: מורן גאון

דן ביטון. צילום: מורן גאון

ביום העצמאות הקרוב הוא יופיע על הבמה המקומית באשדוד, כאשר בין הזמרים שיופיעו ביום הזה באשדוד הוא עמיר בניון, "זה סוג של סגירת מעגל אישית עם עמיר בניון מופיע ואני אשיר את השיר 'כשאת עצובה'. זאת זכות מדהימה. זה עצמאות ראשון שלי. אנחנו בודקים אופציה לשיר יחד, אבל כרגע אני מופיע לבד עם השירים שלי והצוות שלי. הכל יכול להיות", הוא אומר.

זה שזה באשדוד זה מרגש יותר מבמות אחרות?
"האמת שזה הרבה יותר מרגש מכל מקום אחר, כי זאת העיר שנולדתי וגדלתי בה ואני מכיר פה הכל. אני גם הייתי הולך לבמות בתור ילד ורואה את הזמרים שמופיעים ואז עכשיו אני מופיע שם באותו המקום, אין יותר מרגש מזה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר