ברנרד חזן ב״גו טאלנט״. צילום ברנרד חזן
ברנרד חזן ב"גוט טאלנט". צילום: ברנרד חזן

אונס ומעשי סדום בקטינות גם בגיל 12: כתב אישום חמור נגד מאמן הקרקס מאשדוד

ברנרד חזן, מאמן הקרקס הידוע מאשדוד הואשם היום כי ביצע עבירות מין חמורות ביותר בתלמידותיו שבין גיל 12 לגיל 19. חזן נמצא במעצר מאז שהתפוצצה הפרשה

פורסם בתאריך: 18.4.22 18:20

     

ברנרד חזן, הוא אחד הדמויות המוכרות בתחום הקרקס באשדוד ובכלל. הוא הופיע על במות ברחבי העולם עם "סירק דה סוליי", כיכב בטלוויזיה ב"גוט טאלנט ישראל" ובאשדוד הוא ניהל קרקס "דינמיקו" והעביר חוגי קרקס במתנ"ס י"א בעיר.

אלא שעל פי כתב האישום החמור שהוגש נגדו היום, על ידי עו"ד שרון שוורץ מפרקליטות מחוז דרום, הוא ניצל את היותו דמות מרכזית ומשפיעה בתחום המקצועי על תלמידותיו על מנת לבצע בהן עבירות מין.

על פי כתב האישום, חזן קבע כללי התנהגות עבור הבנות, תכניות אימונים, התווה קוד לבוש, הסיע את המתלוננות למופעים, תיאם מופעים והיה דמות משמעותית ומרכזית בחיי המתלוננות. במהלך הקשר בינו לבין התלמידות שהתלוננו, היה חזן דמות מרכזית ומשפיעה בתחום המקצועי והאישי והן בילו במחיצתו ותחת השגחתו שעות ארוכות במסגרת תפקידיו ופעילותו.

ברנרד חזן. צילום: אורי קריספין

ברנרד חזן. צילום: אורי קריספין

כעולה מכתב האישום, במשך תקופות זמן שונות, ניצל הנאשם את תפקידו ומעמדו המקצועי בעיני ארבע מתלוננות שונות בגילאים 19-12,  תוך שהוא דואג ליצור מערכת יחסים קרובה ותלותית שלהן בו, והכל לשם ניצולן המיני וביצע בהן עבירות מין חמורות ביניהן אונס, מעשה סדום ומעשים מגונים.

הפרקליטות ביקשה את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

רפ"ק קרן טולדנו, קצינת חקירות ומודיעין בתחנת אשדוד סיפרה כי "עם קבלת הדיווח על חשד לפגיעה בקטינות אשר הפקידו אמונן במאמן, פתחנו בחקירה והקמנו צוות חקירה מיוחד (צח"מ) תחנתי. קרבנות העבירה גוללו באוזני החוקרים מסיכת עבירות מין תוך ניצול תמימותן. הודות לפרסום, האומץ ושיתוף הפעולה מצד הקרבנות, הצלחנו הבוקר להגיש כתב אישום כנגד החשוד בעבירות חמורות של מעשה סדום, בעילה אסורה ומספר רב של עבירות של מעשים מגונים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר