ברנרד חזן ב״גו טאלנט״. צילום ברנרד חזן
ברנרד חזן ב"גוט טאלנט". צילום: ברנרד חזן

אונס קטינה, 6 קורבנות: כתב אישום יוגש נגד מאמן הקרקס ברנרד חזן מאשדוד

הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום - תוגש היום נגד ברנרד חזן שבמסגרת עבודתו כמאמן בחוגי קרקס באשדוד, ביצע עבירות מין תוך ניצול מרות בקטינות אותן אימן במשך שנים

פורסם בתאריך: 14.4.22 12:46

     

לפני כשבועיים התפוצצה פרשה חמורה מאוד של עבירות מין באשדוד. זה החל בתלונה שהוגשה במשטרת אשדוד נגד מאמן הקרקס הידוע, ברנרד חזן, על ידי צעירה, לפיה עת שהתאמנה אצל חזן לפני מספר שנים כאשר הייתה קטינה, הוא ביצע בה עבירות מין תוך ניצול מעמדו ומרותו.

עוד העידה המתלוננת כי נחשפה לעבירות שעל פי החשד הוא ביצע גם כלפי מתאמנות קטינות נוספות. חוקרי תחנת אשדוד מיהרו לעצור את חזן, בן 41 תושב אשדוד, מי שידוע כאמן קרס בינלאומי כאשר כיכב על הבמות בעולם במסגרת המופע "סירק דה סוליי". הוא גם הופיע בתוכנית "גוט טאלנט" והדהים את השופטים בביצועים שלו.

בשנים האחרונות, מאז חזר לישראל משהות ארוכה בארה"ב, הוא עבד כמאמן קרקס במתנ"ס י"א בעיר.

חזן נחקר במשטרה בחשד לעבירות של בעילת קטינה מתחת לגיל 16 ללא הסכמה חופשית, בעילת קטינה תוך ניצול יחסי תלות או מרות, מעשה מגונה בקטינה ועבירות נוספות.

אלא שעם התקדמות החקירה ועם הפרסום הנרחב לחשדות נגד חזן, הצליחו החוקרים לאתר ולגבות את תלונותיהן של 5 קורבנות נוספות בגילאי 13 עד 20, בהן ביצע על פי החשד עבירות דומות.

ברנרד חזן. צילום: אורי קריספין

ברנרד חזן. צילום: אורי קריספין

ברנרד חזן. מתוך פייסבוק

ברנרד חזן. מתוך פייסבוק

מעצרו של חזן הוארך מעת לעת, והיום במסגרת דיון נוסף בבקשה להאריך את מעצרו, תוגש נגדו הצהרת תובע של הפרקליטות בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים.

לאחר מעצרו נמסר מהנהלת החברה העירונית לתרבות הפנאי: "העובד הושעה מיד מעבודתו ונאסר עליו להגיע למתנ"ס, עד להשלמת החקירה המשטרתית. כמו כן, החברה מגנה כל התנהגות אשר אינה תואמת את החוק והנורמות המצופות מעובדי החברה, ותפעל בכל דרך כדי לבער מתוכה כל חריגה בתחום זה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר