אסתר דמקה ואליהו אלון. צילום: דובר צה"ל
אסתר דמקה ואליהו אלון. צילום: דובר צה"ל

כל הכבוד: הכירו את אסתר דמקה ואליהו אלון מאשדוד – מצטייני אלוף פיקוד הדרום

לקראת יום העצמאות ה-74 של מדינת ישראל העניק אלוף פיקוד הדרום אותות הצטיינות. בין מקבלי האות רס"ל אסתר דמקה ורס"מ במיל' אליהו אלון, שניהם תושבי אשדוד

פורסם בתאריך: 13.4.22 21:34

     

כ-60 משרתי סדיר וקבע ממפקד הפיקוד קיבלו אות הצטיינות במעמד מרגש בראשות אלוף פיקוד הדרום, אליעזר טולדנו.

בין המצטיינים, רס"ל אסתר דמקה, אשר בתור מ"מ אתרים בעוצבת אדום, מתעסקת יום יום בכל אתרי הקשר בשתי החטיבות יואב ופארן. היא מתגוררת באשדוד עם משפחתה ויש לה שבעה אחים ואחיות.

"אמשיך לבצע את התפקיד שלי עד שארגיש שנתתי את כל כולי", אמרה דמקה, "להיות מצטיינת זו קודם כל גאווה. בשבילי להיות מצטיינת זה לעשות הכל, ולהוכיח שאין דבר כזה לא יכולה".

מצטיין נוסף, אף הוא תושב אשדוד – רס"מ במיל' אליהו אלון, נהג משאות כבדים באוגדת עזה. הוא בן 49 וביום יום הוא עובד בחברת אל על. כאשר הוא נקרא למילואים עושה זאת בשמחה, ובתפקידו הוא אחראי על העברת משאות כבדים ופריקתם ביעדם. "אני אוהב לעשות מילואים", אומר אלון, "כל עוד אני יכול לעשות אעשה את זה אעשה בנוסף אני חושב שזה מאוד חשוב לעשות מילואים ולתרום"

על אות ההצטיינות שקיבל הוא משתף: "המ"פ התקשר אליי אחר הצהריים, הודיע לי שאני נבחרתי להיות מצטיין מפקד פיקוד הדרום. התרגשתי מאוד לקבל את ההודעה, אחרי שהשיחה נגמרה התקשרתי לאימא ולאחים שלי לבשר להם וגם הם התרגשו בשבילי".

אלוף פיקוד הדרום, אליעזר טולדנו. צילום: דובר צה"ל

אלוף פיקוד הדרום, אליעזר טולדנו. צילום: דובר צה"ל

במהלך נאומו בטקס, אמר מפקד פיקוד הדרום, האלוף אליעזר טולדנו: "מטרתו של פיקוד הדרום היא להגן על אזרחי ישראל ולאפשר פריחה ושגשוג של יישובי הדרום. אנחנו עושים זאת בשיתוף פעולה הדוק עם משטרת ישראל, שירות הביטחון הכללי, הרשות לכבאות והצלה, מגן דוד אדום וגורמי ביטחון נוספים. אנחנו עושים זאת שכם לשכם עם ראשי הרשויות המקומיות. אני מבקש להביע הערכה רבה למצטיינים. כל אחד ואחת מכם עושה לילות כימים למען מדינת ישראל וביטחונה, ופועל מתוך ענווה, מסירות ומצוינות, אשר עושות אתכם לראויים להיות מופת לעמיתיכם ולפקודיכם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר