הערכת מצב בעירייה. צילום: עיריית אשדוד
הערכת מצב בעירייה. צילום: עיריית אשדוד

כוננות חג באשדוד: העיר חולקה לגזרות, הוגברו תיאומי הביטחון

כעת, עומדים לפנינו שורה של מועדים וחגים כמו לפסח, חול המועד, מימונה ימי הזיכרון ויום העצמאות. על רקע המצב הביטחוני השורר בארץ, נערכים בעירייה בכוחות מתוגברים להגברת הביטחון בעיר

פורסם בתאריך: 13.4.22 11:47

     

ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי קיים אתמול הערכת מצב בטחונית לקראת חג הפסח המימונה ואירועי הזיכרון ויום העצמאות בהשתתפות המשטרה וכלל הגורמים העירוניים. בדיון הוחלט להמשיך בשמירה על רמת כוננות גבוהה והפעלת כל האמצעים להגברת תחושת הביטחון בקרב תושבי אשדוד ואורחים המגיעים לעיר.

בדיון השתתפו נציגי הגופים בוועדת מל"ח – משטרת ישראל, ראשי המכלולים, אגף הביטחון העירוני, מנכ"ל העירייה אילן בן עדי, מנהל המוקד העירוני, ההנדסה והחינוך העירוני.

סגן מפקד תחנת אשדוד, רפ"ק אליהו מלול, העניק סקירה בטחונית בדגש על הפעולות להגברת הביטחון במרחב הציבורי, וציין את שיתוף הפעולה יוצא הדופן עם העירייה: "אגף הביטחון והשיטור העירוני מהווים מכפלת כח עבורנו במשטרה בשמירה על ביטחון התושבים ואנו מודים על כך".

מנהל אגף החירום והביטחון אריה איטח, סקר את פעילות האגף ואת הקשר השוטף בין כלל הגורמים האמונים על הביטחון, כולל מתן דגש על סיורים במקומות הומי אדם, מרכזי קניות ובילוי, מוסדות חינוך ואמצעי הזיהוי בעת אירוע חריג.

עוד צוין, כי העיר חולקה לשש גזרות וכבר כעת נערכים הסדרי הביטחון לאירועי הפסטיפארק בחול המועד, המימונה ויום העצמאות. למשימות העומדות בפני אשדוד נרתמו אנשי אגף הביטחון בהובלת מנהל האגף אריה איטח, עובדי אגף התפעול, מאבטחים של חברות שמירה, עובדי עירייה.

המוקד הרואה. צילום: עיריית אשדוד

המוקד הרואה. צילום: עיריית אשדוד

מצלמות "מוקד רואה" במוקד העירוני יופעלו במלואן כפעילות משלימה לביקורת הכניסות והיציאות מהעיר על ידי מחסומי משטרה, מוסדות חינוך ובמרכזים הומי אדם. בדיון צויינה עירנות התושבים ורוח ההתנדבות שלהם, כמרכיב חשוב בהתמודדות של העיר עם המצב הבטחוני.

"אנחנו בתקופה רגישה מאוד ומאתגרת מבחינה בטחונית, והעוצמה והחוסן שלנו מול ארגוני הטרור יבואו לידי ביטוי בכך שנשמור על שגרת החיים שלנו במלואה", אמר ד"ר לסרי, "אנו נוקטים בכל הפעולות הנדרשות בשיתוף פעולה מלא עם המשטרה, כדי להעניק לתושבי אשדוד את תחושת הביטחון להמשיך את שגרת חייהם באופן מיטבי ובמיוחד לקראת חג הפסח".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר