צילום: דוברות המשטרה
ניידת משטרה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

תושב אשדוד נעצר בחשד שניסה לפתות ילדה לעלות לרכבו

החשוד, תושב אשדוד בן 53, נעצר בחשד לניסיון חטיפה אך הכחיש את החשדות נגדו. במשטרה הסכימו לשחרר אותו בתנאים מגבילים הכוללים מעצר בית והרחקה מהילדה

פורסם בתאריך: 10.4.22 21:36

     

בסוף השבוע הזה התרחש אירוע מבהיל ברחוב זלמן ארן ברובע ד' באשדוד.

ילדה בת 11 טענה כי אדם מבוגר שהיה ברכבו ניסה לפתות אותה להיכנס לרכבו וכשהיא סירבה הוא אפילו הציע לה כסף – 100 ש"ח עבור זה שתעלה לרכבו.

תלונה הוגשה על כך למשטרת אשדוד ושם הצליחו לאתר את החשוד, תושב אשדוד בן 53 והוא נעצר בחשד לניסיון חטיפה. הוא נלקח לתחנת המשטרה המקומית  ובחקירתו סיפר כי אכן היה ברכבו באותו האזור, אך סיפר כי היה שתוי ולא זוכר שהוא דיבר בכלל עם ילדה.

עם תום החקירה ביקשו במשטרה, וזאת בהחלטת קצין, לשחרר אותו למעצר בית בן 5 ימים, ערבויות והרחקה מהקטינה ומהרחוב בו היא מתגוררת. אלא שהחשוד אמר כי אינו יכול לעמוד בתנאים הללו ובמשטרה החליטו להביאו לדיון בבית המשפט שייקבע את תנאיו.

בבית המשפט, חזר נציג המשטרה אלכסיי גורדייב על התנאים, אך סנגורו של החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, עו"ד דימה דוגמן, טען כי מרשו אינו יכול להביא ערבות של צד ג' וביקש כי מעצר הבית יהיה במקום עבודתו.

רחוב זלמן ארן באשדוד. מתוך גוגל סטריטוויו

כאן זה קרה. רחוב זלמן ארן באשדוד. מתוך גוגל סטריטוויו

השופט יניב בוקר הסכים כי מעצר הבית יהיה במקום העבודה שלו, הגדיל את הערבות העצמית שלו ל-10 אלף ש"ח והותיר את תנאי ההרחקה מהילדה ומהרחוב שבו היא מתגוררת.

עו"ד דוגמן מסר בתגובה כי למרות שמרשו טען כי היה שתוי, הוא זוכר היטב מה עשה ואינו זוכר שדיבר עם מישהי. עוד הוסיף כי זה שהמשטרה והשופט הסכימו לשחרר אותו למעצר בית מלמד על כך שאין דבר בחשדות נגדו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר