ד"ר לסרי חותם על ההסכם
ד"ר לסרי חותם על ההסכם

בשורה גדולה: 20 אלף דירות ברובעים הוותיקים באשדוד יעברו חיזוק ושדרוג

בטקס מיוחד שהתקיים היום בירושלים יחד עם שר הבינוי והשיכון, חתמו רשויות רבות ובהן אשדוד על הצטרפות לתוכנית מיוחדת שתביא לחיזוק מבנים ברובעים הוותיקים באשדוד

פורסם בתאריך: 7.4.22 19:43

     

ראש עיריית אשדוד חתם היום בירושלים על הסכם מול משרד השיכון, ולפיו אשדוד תיכלל ברשימת הערים שבהן יינתן מענק לביצוע תשתיות ציבוריות בהיקף של 25 אלף שקל – על כל דירה שתיבנה במסגרת התחדשות עירונית בכפוף לעמידה ביעדים.

ההסכם מתייחס ל-25 תוכניות פינוי-בינוי בעל הרובעים הוותיקים. הוא מהווה מסגרת להתחדשות עירונית, ונועד לתמרץ רשויות לאשר תוספות פינוי בינוי וגם וחיזוק מבנים, תוך קבלת סבסוד ממשלתי לעירייה על עלויות הנובעות מתוספות אלה.

מתחם הרב מימון. מתוך גוגל סטריטוויו

שדרוג וחיזוק למבנים הישנים. מתוך גוגל סטריטוויו

בזכות כך יתאפשרו המשך בנייה ושדרוג המרחבים הציבוריים ברובעים הוותיקים, שבילי הליכה ואופניים חדשים, החלפת התשתית הישנה להולכה תת קרקעית של מים וביוב, פארקים, גני משחק, הטמנת קווי חשמל והרחבת השטח הציבורי . כמו כן, יוקמו מבני ציבור חדשים, בתי ספר, גנים ומרכז קהילתי שירחיבו את השירות לתושב.

ד"ר לסרי ושר הבינוי והשיכון, זאב אלקין

ד"ר לסרי ושר הבינוי והשיכון, זאב אלקין

ראשי הרשויות המשתתפות בתוכנית

ראשי הרשויות המשתתפות בתוכנית

"אני גאה בכך שהביצועים הטובים של העירייה, באמצעות המינהלת להתחדשות עירונית, גרמו למשרד השיכון לבחור באשדוד ובעוד 10 רשויות נוספות לקבלת התימרוץ", מסר ד"ר לסרי, "ההסכם יפתח אופציות נוספות לצעירי אשדוד לקנות כאן דירות, וזאת לצד חיזוק המבנים ושיפור המיגון בהם. אני מודה למשרד השיכון על הליווי ולצוותים המקצועיים בראשות מנכ"ל העירייה על קידום הבינוי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר