הפנינג פורים מ.מ.ש. צילום: עיריית אשדוד
הפנינג פורים מ.מ.ש. צילום: עיריית אשדוד

הפנינג פורים מרגש למשפחות לילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים באשדוד

הפנינג פורים מרגש ושמח מטעם המרכז למשפחה וקהילת מ.מ.ש (משפחות מיוחדות אשדוד), התקיים אתמול עבור משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים. ההפנינג הוא תוצר של שיתוף פעולה בין המרכז למשפחות לילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים לביה"ס אמית י', שסייעו בהרחבת גיוס מתנדבים כמו בני עקיבא ומתנ"ס י"א. להפנינג הגיעו כ-100 איש והשמחה היתה גדולה

פורסם בתאריך: 17.3.22 11:19

     

במרכז למשפחות לילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים, המעניק שירות עירוני משלים למחלקת שיקום במנהל לשירותים חברתיים, ניתנים מענים למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים בדגש על המעטפת המשפחתית (הורים, אחים ואף סבים וסבתות). השירות ניתן גם למשפחות אשר לא מוכרות ברווחה.

מנהלת המרכז עו"ס דבורי צור, אומרת כי "לאחר שנתיים מאתגרות של קורונה, סגרים, הגבלות, ימי לחימה ועוד, זכינו סוף סוף לפתוח את חגיגות פורים יחד עם כ-100 משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים בעיר" ומפרגנת ליזמי האירוע, לטליה ששתיאל רכזת המתנדבים במרכז למשפחה, ולשמעון ביטון רכז מעורבות חברתית בביה"ס אמית י', אשר הגו את רעיון ההפנינג מתוך שיתופי הפעולה ביניהם בכל השנה.

הפנינג פורים מ.מ.ש. צילום: עיריית אשדוד

הפנינג פורים מ.מ.ש. צילום: עיריית אשדוד

המרכז למשפחה לוקח חלק מרכזי בחיזוק החוסן הקהילתי של המשפחות המיוחדות בעיר, ואף מזמין את חברי הקהילה ליוזמות חברתיות שמטרתן שיפור איכות החיים של המשפחות. מנעד המענים הניתנים במרכז רחב מאוד, החל מסיוע במימוש ומיצוי זכויות, סדנאות וקבוצות תמיכה וליווי, ועד לפעילויות פנאי והפגה למילוי מצברים נפשיים.

"אין ספק כי אתמול התמלאו מצברים רבים. האור והשמחה של הילדים והמשפחות לחגוג בדרך טבעית מבלי להרגיש לא נעים ממבטים כאלו או אחרים, הורגש בעוצמתו. ההפנינג התקיים בשטח ביה"ס אמית י' ולמרות החשש ממזג האויר הנוכחות הייתה מלאה ועצומה" אומרים במרכז ומתארים אירוע שמח שכלל: מוסיקה, מתנפחים, עמדת בלונים, צלם מגנטים, צלם תמונות, עמדות איפור, עמדות פופקורן, פיצות וברד, פרסים לילדים, תחרות תחפושות ושיא ההפנינג במופע של חברי הרכב מוסיקלי 'לגעת בלב' – הרכב של ילדים ובני נוער עם וללא צרכים מיוחדים בניהולו המוזיקלי של רונן הרוניאן ובהובלתה של אלמוג סוויסה המדריכה החברתית, ששרו ושימחו את הקהל בשירי חג פורים. בסיום ההפנינג כל ילד/ה יצא עם משלוח מנות שניתנו בתרומה על ידי עמותת יד יששכר ויצחק הזכות לתת.

עובדי המרכז מבקשים לומר תודה והערכה מלאה למתנדבים המקסימים, תלמידי חנ"מ שהתנדבו להפעיל את התחנות, לרביד קומונרית בני עקיבא על גיוס המתנדבים, למאיר סבג הצלם ולאפי אלגאזר צלם המגנטים (אבא לילד עם צרכים מיוחדים ופעיל במרכז למשפחה), לצוות מתנ"ס י"א – מאיר קיקוז, אריה ביטון ועמי, ובמיוחד לאיש שניצח אתמול על כל הערב בהתרגשות רבה וניכר כי הוא הביא את הלב והנשמה כדי שההפנינג יצליח וכולם יהיו מרוצים – מר שמעון ביטון רכז המעורבות החברתית בביה"ס.

הפנינג פורים מ.מ.ש. צילום: עיריית אשדוד

הפנינג פורים מ.מ.ש. צילום: עיריית אשדוד

שיתופי פעולה עם גורמים שונים בעיר הם הקוד המנצח להעלאת המודעות, להפחתת סטיגמות ולקירוב לבבות בין כל אנשי הקהילה. אחת האמהות שהשתתפה בהפנינג אמרה בהתרגשות: "זו הפעם הראשונה שאנו מגיעים לאירוע בהרכב מלא ואין חשש שמישהו יצחק על הילד שלי. כולנו כאן משפחה אחת וזה מרגיש נפלא להרגיש שייכים". אז, אם יש לכם בן/בת משפחה עם צרכים מיוחדים, אתם מוזמנים לפנות אלינו ולהצטרף למרכז למשפחה ולקהילת מ.מ.ש (משפחות מיוחדות אשדוד). טלפקס: 08-9560572 דוא"ל: [email protected]


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר