הדמיה של נמל הדרום באשדוד. HUE 3D Studio

עובדי הנמל החדש באשדוד הצטרפו להסתדרות הכללית

כ-200 עובדי נמל אשדוד התאגדו בהסתדרות העובדים הכללית וכעת נערכים למשא ומתן מול הנהלת הנמל החדש. "מדובר בצעד היסטורי", אמר חיים שייב יו"ר ההסתדרות באשדוד

פורסם בתאריך: 14.3.22 12:27

עדכון אחרון: 14.3.22 13:52

     

לפני זמן קצר הושגו הסכמות בין נציגות עובדי נמל הדרום החדש באשדוד לבין הסתדרות העובדים הכללית במרחב אשדוד בראשותו של חיים שייב.

לאור ההסכמות נחתם ההסכם ועובדי הנמל, כ-200 במספר, הצטרפו להסתדרות הכללית. חיים שייב: "מדובר בצעד היסטורי שמטרתו להגן על ציבור העובדים. מי שחשב שניתן לקיים יחסי עבודה בנמל בתנאים קבלניים קיבל תגובה מוחצת ואנחנו מקווים ומצפים שיחל משא ומתן לעיגון הבטחון התעסוקתי של העובדים".

חיים שייב. צילום: פבל

חיים שייב. צילום: פבל

שייב ויו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי הודיעו על כך למנכ"ל הנמל החדש, אייל ברוך. בהסתדרות אומרים כי מהלך ההתאגדות קרם עור וגידים על רקע רצונם של עובדי נמל הדרום להבטיח את עתידם התעסוקתי ולדאוג לשיפור הזכויות שלהם בעבודה וכי המטרה כרגע היא להיכנס למשא ומתן עם ההנהלה, לקראת חתימה על הסכם קיבוצי ראשון בנמל.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, אמר: "אני מברך את העובדות והעובדים שהצטרפו להסתדרות – הבית של העובדים בישראל, ומודה לכל השותפים שהובילו את המהלך. נפעל כדי לשמור על זכויות העובדים, למען הצלחת הנמל, ובשיתוף פעולה עם כל הצדדים".

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, מסר: "אני גאה בעובדי נמל הדרום שלקחו את עתידם התעסוקתי בידיהם. נביא את כל העוצמות והניסיון של ההסתדרות למו"מ מול הנהלת הנמל, לטובת העובדים והחברה כאחד".

יו"ר ועד הפעולה בנמל הדרום, אלון אלימלך, מסר: "אנחנו בטוחים שההנהלה תשתף איתנו פעולה, מתוך הבנה שיש לנו אינטרס משותף: טובת לקוחותינו וקיצור ההמתנה שקיימת כיום מחוץ לנמלי הים של ישראל".

הנמל החדש הוא בשטח של 630 דונם וכולל כשני ק"מ של שוברי גלים בעומק של 24 מטר, כמו כן 2.1 ק"מ של רציפים, מתוכם חמש מאות מטר של רציף פתוח.

רק לפני שלושה שבועות התבצעה פריקה ראשונה של אונייה בנמל החדש, אמנם מדובר באונייה קטנה ובאירוע נקודתי, אך בכל זאת מדובר היה באירוע סמלי בנמל החדש.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר