הסמים שנתפסו בדירה. צילום: דוברות המשטרה
הסמים שנתפסו בדירה. צילום: דוברות המשטרה

בני זוג עובדי הייטק מאשדוד נעצרו בחשד לגידול סמים בביתם לצד ילדיהם

השוטרים שנכנסו אמש לדירה ברובע י"ג לא יכלו להתעלם מהריח העז של המריחואנה ששרר בבית, בו גידלו ההורים הצעירים סמים וילדות יחדיו. מעצרם הוארך

פורסם בתאריך: 22.2.22 21:09

     

בלשי תחנת אשדוד ולוחמי יס"מ לכיש, הגיעו אמש לבית ברובע י"ג בעיר, זאת לאחר שהתקבל מידע כי בבית זה מגדלים סמים וכן ישנו חשד שסוחרים בהם. בבית מתגוררים בני זוג בשנות ה-30 לחייהם, עובדי הייטק יחד עם שני ילדיהם הקטנים.

עם כניסת השוטרים לביתם, הם ערכו חיפוש באמצעות צו בית משפט, שבמהלכו חשפו כי אחד מחדרי המגורים בבית, הוסב למעבדה לגידול סמים מסוג מריחואנה, ונתפסו שתילים במשקל כולל של כ-2.5 ק"ג.

החשודים נעצרו לחקירה בחשד לגידול וסחר בסמים, ובמקביל הועבר דיווח לגורמי הרווחה.

בחקירתם בתחנת המשטרה באשדוד, לקח הבעל על עצמו את כל העניין וטען כי הסמים הם שלו וכי הוא מחזיק ברישיון לשימוש בסם וכי לאשתו אין קשר לזה. גם האישה טענה בחקירתה כי אין לה חלק בגידול, שכן לדבריה "אין לי זמן לגדל את זה אני עובדת".

אלא שבמשטרה לא כל כך קיבלו את גירסתה של האישה ונציג המשטרה טען בדיון בהארכת מעצרםן בבית המשפט, "הרי לא יכול להיות שבכמות כזו של חומר החשוד כמריחואנה לא יהיה ריח, זה ריח מטורף ולכן ההיתממות של המשיבה כאילו לא שמעתי לא ידעתי לא ראיתי קצת תמוהה בעיני", אמר.

מעבדת הסמים שנתפסה בדירה. צילום: דוברות המשטרה

מעבדת הסמים שנתפסה בדירה. צילום: דוברות המשטרה

סנגורם של בני הזוג אמר בדיון "אין לי בעיה עם המעצר של הבעל… לאישה אין עבר פלילי בכלל, אישה שעובדת מגדלת 2 תינוקות, עסוקה רוב היום בעבודה, לדעתי המעצר שלה מיותר, היא מוכנה להפקיד ולהתייצב לחקירה בכל עת. המשיב נעדר עבר פלילי. לא מדובר וגם לא יוכח שהבעל עסק בסחר, הן לבד והן באמצעות אשתו. למשיב יש רישיון, הגידול הוא לשימוש עצמי".

המשטרה דרשה להאריך את מעצרם של הזוג ב-4 ימים. השופטת דורית בונדה כתבה בהחלטתה כי אכן מדובר בבני זוג נעדרי עבר פלילי "אך המסוכנות הנעוצה בהם נלמדת מהעבירות המיוחסות להם ומתעוזתם הרבה עת בחרו על פי החשד להפוך את דירתם לדירת גידול סמים, זאת בעוד ילדי המשפחה הקטינים מתגוררים בבית ממש וחשופים לגידול וגדלים לצל אותו גידול של סמים מסוכנים. אציין כי חומר החקירה מלמד, משעה שהכוח המשטרתי הגיע לדירת המגורים בעקבות צו חיפוש שניתן, ריח עז של סמים שרר בבית המגורים בו גרים כאמור אף ילדים קטינים".

היא הורתה על הארכת מעצרם בשלושה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר