עיריית אשדוד
עיריית אשדוד

לאור הירידה בתחלואת הקורונה: עיריית אשדוד חזרה לקבל קהל

על רקע הירידה במקדם ההדבקה של אומיקרון ובהתאם למדיניות הממשלה, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הורה על ביטול ההנחיות והגבלות הקורונה שהונהגו במשרדי העירייה והחל מהיום תשוב העירייה לפעילות כסדרה

פורסם בתאריך: 20.2.22 12:23

     

ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי הודיע על הסרת מגבלות הקורונה וחזרה לפעילות שגרתית, תחת מגבלות בסיסיות של עטיית מסכה בחללים סגורים וחובת בידוד למאומתים או למי שנחשף למאומתי קורונה.

 

"גל הקורונה החמישי נמצא כיום בדעיכה, ומתבהרת לכולנו ההבנה שנמשיך לחיות עם הקורונה ולצידה", אומר ד"ר לסרי ומודיע כי החל מהיום ראשון הקרוב יתבטלו כל ההנחיות והגבלות הקורונה שהונהגו בעיריית אשדוד ובחברות העירוניות והפעילות תשוב למתכונתה הרגילה. "קבלת הקהל ביחידות העירייה תשוב למתכונת מלאה והדרישה להצגת תו ירוק בכניסה לבניין העירייה תבוטל".

ד"ר יחיאל לסרי

ד"ר יחיאל לסרי

הדברים באים לאור החלטת הממשלה להסיר את מגבלות הקורונה לאור הירידה בתחלואה ובכל הפרמטרים המצביעים על דעיכת הגל החמישי. יחד עם זאת, ד"ר לסרי מבקש מציבור התושבים "להמשיך ולהקפיד על עטיית מסכה בחללים הסגורים ולשמור על כללי הבידוד במידה ונמצאים מאומתים או נחשפים למאומת".

הנחיה זו הועברה ע"י מינהל משאבי אנוש לכל עובדי העירייה, ומהיום כאמור מתבטלות ההנחיות והגבלות הקורונה, כך שמשרדי העירייה והחברות העירוניות ישובו לפעילות שגרתית, קרי: תתאפשר קבלת קהל ואין צורך בהצגת תו ירוק בכניסה למוסדות העירוניים. כמו כן, יבוטלו האישורים לעבודה מרחוק ואין חובה לקיים ישיבות ב'זום'. ההנחיות כאמור הן בהתאם להחלטת הממשלה שהותירה את חובת המסכה בחללים סגורים והקפדה על הנחיות משרד הבריאות לנחשפים למאומת, ולמאומתים עצמם.

ראש העירייה הבהיר כי החיים לצד הקורונה היא מציאות חיינו החדשה והיא דורשת מכל אחת ואחד מאיתנו אחריות אישית וחברתית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר