חשוד מובא להארכת מעצר. צילום: אוליבייה פיטוסי

אישום: עבריין מין מסוכן חשף את עצמו בפני אישה ליד קניון לב אשדוד

באמצע הרחוב, לאור יום ברחוב יהודה הלוי חשף את עצמו דניאל שמעון, בפני אישה שעברה במקום ולאחר מכן נמלט מניידת משטרה, כך על פי כתב האישום שהוגש נגדו. שמעון הוא עבריין מין שמוגדר מסוכן והפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו

פורסם בתאריך: 14.2.22 13:20

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה כתב אישום לבית משפט השלום באשקלון, כנגד דניאל שמעון, בן 41, עבריין מין מורשע בגין עבירות של מעשה מגונה, הפרת צו פיקוח לעברייני מין ועוד.

על פי כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד חן עסיס לביא, הוטל על שמעון צו פיקוח להגנה על הציבור מפני עברייני מין. הצו הזה הוטל עליו לאחר ששוחרר מהכלא לפני כשנה כאשר הוא נושא עמו עבר פלילי רב בעבירות מין ותקיפות מיניות ומי שמסוכנותו המינית הוערכה כגבוהה.

על פי הצו נאסר עליו לשתות אלכוהול או לעשות שימוש בסמים. אסור לו לצאת מביתו ללא ליווי של אדם בוגר. בימים שבהם פועלות מסגרות החינוך מותר לו לצאת ללא ליווי לצורך קבלת טיפול רפואי במרכז יום.

במהלך חודש דצמבר האחרון, הוא התארח בביתה של תושבת אשדוד. בוקר אחד הם יצאו יחד מביתה ברכב שלה, הוא לקח אותה לעבודה והחל להסתובב בעיר עם הרכב שלו. בהגיעו לרחוב יהודה הלוי בסמוך לקניון "לב אשדוד" הוא עצר את הרכב, הפשיל את המכנסיים והתחתונים שלו וחשף את איבר מינו, כשחלון הרכב פתוח ופונה לכיוון המדרכה ולכיוון העוברים והשבים.

רחוב יהודה הלוי. צילום: גוגל סטריטוויו

רחוב יהודה הלוי. צילום: גוגל סטריטוויו

באותה העת הלכה אישה אחת ברחוב הזה, שמעון הבחין בה וקרא לה לבוא אליו לרכב. היא סובבה את ראשה לכיוונו והבחינה בו בתוך הרכב, כשאיבר מינו חשוף. האישה המבוהלת המשיכה ללכת ואז אחזה את הטלפון הנייד שלה במטרה לצלם את אותו ואת רכבו. שמעון בתגובה נסע מהמקום, אך האישה הצליחה לרשום את מספר הרישוי של הרכב והתקשרה לבעלה אשר הזעיק את המשטרה.

בעקבות הדיווח הגיע אל המתלוננת שוטר ולאחר שקיבל ממנה פרטים על האירוע ואת מספר הרישוי של הרכב, הוא נסע למקום מגוריה של בעלת הרכב ומשלא הצליח לאתרה במקום, התקשר אליה כדי לקבל פרטים ממנה פרטים על האדם שנהג ברכבה.

בזמן נסיעתו הבחין לפתע השוטר ברכב עם החשוד בתוכו והחל לרדוף אחריו בניידת משטרה עם אורות כחולים, אך שמעון לא עצר וכעבור זמן קצר איבד השוטר קשר עין עם הרכב ושמעון הצליח לברוח.

בעקבות שיחת הטלפון של השוטר, התקשרה בעלת הרכב אל שמעון וביקשה ממנו שיחזיר לה את רכבה ובהמשך פגשה אותו ברובע י"א באשדוד, שם אמר לה שהוא מפחד מהמשטרה שמחפשת אותו וביקש ממנה לומר למשטרה שהיא הייתה אתו ונהגה ברכב מכיוון שאין לו רישיון נהיגה.

בעדותה במשטרה שיקרה האישה למשטרה כי הרכב היה אצלה בעבודה, לאחר מכן הודתה כי שמעון נהג ברכב וסיפרה כי האו ביקש ממנה לשקר כי הוא חושש מהשוטרים וכי יש לו סטייה מינית. היא גם סיפרה כי באחד המפגשים שלהם הם שתו יחד אלכוהול, מה שאסור לו לעשות על פי הצו.

צילום: דוברות המשטרה

הוא הואשם בעבירות של מעשה מגונה, הפרת צו פיקוח, הדחה בחקירה, נהיגה ללא רישיון ונהיגה ללא ביטוח.

לצד כתב האישום הוגשה בקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשה נטען כי מדובר באדם מסוכן שגם צווי פיקוח ומאסר על תנאי לא הרתיעו אותו מלבצע את מעשיו, לברוח משוטר ולהדיח את בעלת הרכב בחקירה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר