ד"ר לסרי וד"ר לחמני. צילום: פבל
ד"ר לסרי וד"ר לחמני. צילום: פבל

"אתה דיקטטור", "אל תאיים עליי": חילופי דברים קשים בישיבת מועצת העיר אשדוד

לאחר שראש העירייה התפאר בפרויקט התחבורה הציבורית, הגיב ד"ר אלי לחמני ותקף אותו בכינוי "דיקטטור", ד"ר לסרי לא נשאר חייב וכינה אותו "אופוזיציונר נצחי". צפו בחילופי הדברים

פורסם בתאריך: 3.2.22 18:36

     

אמש בפתיחת ישיבת המועצה, פתח ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי, בנושא התחבורה. הוא התייחס להשקת האוטובוסים החשמליים ועל החלקים של הפרויקט שנקרא בתחילה ריוויי וכיום נקרא אקו מוב, כאשר האוטובוסים החשמליים זה החלק השלישי.

"ביום שיש לפני שבועיים יצאו לדרך 25 אוטובוסים עם מערך קווים משודרג ביחס למה שהיה עד היום", אמר ד"ר לסרי, "באופן שהאוטובוסים החשמליים בעיקר נוסעים על ציר בגין, הרצל, וז'בוטינסקי וזה נקרא 'אשדוד מטרו בס', כי זה מזכיר מטרו ומהצירים המרכזיים האלה אפשר להחליף קווים ולהגיע לכל פינה בעיר. המערך החדש מאפשר הגעה לכל פינה בעיר כולל אזורי התעשייה, אזורי הבילוי וחופי הים כמובן. זה שדרוג עצום בכל רמת השירות שתצדיק את הפרויקט הזה כמודל לאומי. בדוגמה לערים אחרות במדינת ישראל".

התחבורה הציבורית החדשה. צילום: עיריית אשדוד

התחבורה הציבורית החדשה. צילום: עיריית אשדוד

הוא גם התייחס לתלונות של התושבים ואמר: "אנחנו יודעים שכתוצאה מהמלך הנרחב הזה, נוצרו בעיות בקווים מסוימים לאנשים מסוימים שהתרגלו לאיזה מסלול. אנו כל יום מבצעים חיתוך מצב מקבלים את הפניות ומטפלים בהם באופן אישי. כולל ישיבות יומיות, עד היום נתנו מענה ללמעלה מ-50% מפניות, זה כולל הוספה של תחנות אוטובוס, זה כולל שינוי של קווים, פעילות של אוטובוסים שמאריכים את הזמן שלהם ועוצרים בתחנה שלא התכוונו לעצור בה. אני דבר אחד יכול להבטיח שבסוף התהליך הזה לא יהיה תושב שהשירות של התחבורה הציבורית לא יהיה טוב יותר בשבילו מאשר קודם לכן. מדובר במהפכה אמיתית שתאפשר להשאיר את הרכב הפרטי בבית ולנסוע בתחבורה הציבורית".

לאחר שהוא סיים לדבר, ביקש חבר האופוזיציה, ד"ר אלי לחמני להגיב ואמר: "לסרי, אתה כנראה מנותק, כל כך מנותק. אתה לא שומע מה קורה בעיר, אתה לא שומע את הצעקות של התושבים, יש לי פה הקלטות של תושבים שכדי להגיע מרובע ט' לרובע הסיטי לוקח 20 דקות".

הדברים של ד"ר לחמני הביא את ראש העירייה לעצור אותו: "אני לוקח את לך את רשות הדיבור", אמר ד"ר לסרי.

ד"ר לחמני: "אתה לא יכול, אתה דיקטטור".

ד"ר לסרי: "אני קורא אותך לסדר פעם שנייה".

ד"ר לחמני: "תתבייש לך"?

שמעון כצנלסון: "אלי, אם אתם רוצים לדבר על הנושא, תעלו אותו לסדר היום".

ד"ר לחמני: "אם הנושא עולה על ידי ראש העיר, אנחנו מגיבים. אנחנו לא דיקטטורה. כדאי לשמוע את רחשי הציבור כמה שהוא סובל. אתם מנותקים".

ד"ר לסרי: "להתייחס אליו כאילו הוצא מהדיון".

ד"ר לחמני: "אתה לא הוצאת אותי. אתה תיתן לומר את הדברים. אתה פחדן. אתה לא יודע להתמודד".

צפו בחילופי הדברים:

ד"ר לסרי: "תהיה הגון מול התושבים ואל תהיה אופוזיציונר נצחי. גם כשאתה רואה שחור אתה אומר שזה לבן. אתה צריך ללמוד להיות אדם הגון וישר, להיות איש ציבור עם תחושת שליחות ציבור אמיתית ולא לתקוף כל דבר. זה שאתה נושא בתואר אופוזיציונר זה לא אומר שאתה צריך לאבד את שיקול הדעת שלך אתה אדם חכם ויש לך תארים אקדמיים ואתר אדם ישר ואתה לא יכול לזרוק את הנכסים האלה כי אתה באופוזיציה. אתה יכול להודות שהיו דברים טובים. אף אחד לא מאמין לך, אף אחד לא לוקח אותך ברצינות. התושבים שומעים אותך ונחרדים. אתה לא יודע להקשיב. אתה איש של אנטי ולא ישר עם עצמך ואנחנו נתייחס לך בהתאם".

ד"ר לחמני: "אל תאיים אליי".

ד"ר לסרי: "אנחנו מנומסים כלפיך ואתה לא ראוי ליחס הזה. אתה עושה פוליטיקה נמוכה ורדודה. אתה מבייש את המועצה ,אתה מבייש את עצמך ואת הסיעה שלך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר