אילנית אלחלו. צילום: רינה גל
אילנית אלחלו. צילום: רינה גל

משרד החינוך: אילנית אלחלו מנהלת פסג"ה אשדוד היא "מנהלת פורצת דרך"

מנהל מחוז הדרום, רם זהבי, הודיע על זכייתה של אלחלו כמנהלת פורצת דרך על הצטיינותה המחוזית ומועמדותה לפרס ארצי. אלחלו עוד שתי מנהלות ממחוז דרום נבחרו מתוך רשימה של 15 מנהלים ומנהלות

פורסם בתאריך: 3.2.22 12:41

     

גאווה לעיר אשדוד, לשמע הבשורה המשמחת על זכייתה של אילנית אלחלו, מנהלת פסג"ה אשדוד, בפרס חינוך מחוז דרום.

על הזכייה הכריז מר רם זהבי, מנהל מחוז דרום, אשר ציין כי בתום תהליך הבחירה, פרס החינוך הוענק לשלוש מנהלות פורצות דרך והן מועמדות גם לפרס החינוך הארצי. זו השנה הראשונה שהפרס מוענק למנהלים ומנהלות פורצי דרך אשר העלו תרומה ייחודית לחינוך. 15 מנהלים ומנהלות הגיעו לשלב הגמר, לאחר תהליך ארוך לבחירת נציגי המחוז לפרס הארצי. מתוכן נבחרו שלוש מנהלות שתהיינה גם מועמדות לפרס הארצי: אילנית אלחלו – מנהלת פסג"ה אשדוד, דנה פוקס – מנהלת מרכז "קדים" למחוננים ולמצטיינים בדימונה, אירית טיירו – מנהלת יסודי "אלי כהן" בקרית מלאכי.

בוועדת הפרס המחוזית התקבלו שמות של מנהלים ומנהלות רבים, אשר הומלצו ע"י סגלי חינוך, אנשי אקדמיה, מנהיגי ציבור, הורים וקהילה, ולאחר מיון ראשוני פגשה הועדה לא פחות משבעים מומלצים, מנהיגי חינוך מובילים, שבעשייתם המקצועית מהווים מודל וסמל למנהיגות פורצת דרך. מתוכם, נבחרו חמישה-עשר מנהלים ומנהלות אשר בלטו במיוחד, וכולם הוזמנו לראיון אישי עם ועדת הפרס במהלכו הציגו את המהלכים הערכיים, הלימודיים והחינוכיים שהם מובילים ואת משנתם החינוכית.

אילנית אלחלו – אשת חינוך מזה 29 שנים, מילאה תפקידים רבים במערכת החינוך, החל ממחנכת כיתה א', תפקידי ריכוז, הדרכה עירונית ומחוזית, מדריכה פדגוגית באקדמיה, מנהלת בי"ס המגינים, ומזה 9 שנים ניהול מרכז פסג"ה – המרכז לפיתוח סגלי הוראה. בכל שרשרת התפקידים, הובילה תהליכי עומק בפדגוגיה חדשנית ואיכותית ובניהולה את בי"ס המגינים, נבחרה להוביל פדגוגיה איכותית, הראשון בעיר. בין הנימוקים לבחירתה כמנהלת פורצת דרך – מרכז הסימולציה שפועל בפסג"ה, תכניות מנהיגות והעצמת בעלי תפקידים, מרחב היזמות החינוכית, תכניות ה-SEL, פיתוח כלים, מתודות ופרקטיקות הל"ה (הוראה-למידה-הערכה) והנגשת פונקציות פדגוגיות לקהילה החינוכית.

אילנית אלחלו. צילום: רינה גל

אילנית אלחלו. צילום: רינה גל

"יש לי הזכות, הכבוד והאחריות לנהל את מרכז הפסג"ה שהינו אבן יסוד בהתמקצעות וקידום מערכת החינוך" היא אומרת ומציינת כי "התפיסה החינוכית שלנו מתמקדת בקידום ועשייה ברמת פדגוגיה איכותית, בטיפוח ובהעצמת מנהיגות חינוכית. זו זכות גדולה להניע, להשפיע ולייצר מהלכים מקדמים ומשמעותיים, יחד עם מינהל החינוך, פיקוח העיר ועמיתיי המנהלים, בעיר שבה יש מערכת חינוכית משובחת. אני שמחה, גאה ונרגשת בבחירה בי כמנהיגה חינוכית פורצת דרך ומחויבת לחינוך ולמערכת החינוכית שלנו".

רם זהבי, מנהל מחוז הדרום, שיבח את עבודת הועדה אשר התרשמה מהעשייה המרשימה של כל המועמדים וציין כי מדובר באנשי חינוך מן המעלה העליונה המהווים מגדלור חברתי וחינוכי כאחד. "ניכר כי הקהילה החינוכית במחוז המליצה על דמויות מופת ומנהיגים חינוכיים פורצי דרך, המקיימים מידי יום מעשה מנהיגותי משמעותי בהובלת מוסדות החינוך ברחבי המחוז. אשרי המחוז שאלה הם מנהיגיו" אמר.

סיון עיני מנהלת ביה"ס גוונים

ראש מינהל החינוך אריה מימון, בירך את אילנית על זכייתה בפרס והיותה נציגת העיר לפרס הארצי, ומציין כי ברשימת 15 המועמדים שבלטו במיוחד, היו עוד שלוש מועמדות מאשדוד: קרן סבאג בארי – מנהלת בית הספר שקד, סיון סיביליה עיני – מנהלת בית ספר גוונים לחנ"מ, אסתר ברגר – מנהלת המתי"א (מרכז תמיכה יישובי/אזורי). עובדה זו מעלה עוד יותר את קרנה של אשדוד ומחמיאה מאוד למערכת החינוך העירונית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר