סנ"צ שושן, זורגר, איטח ודוד. צילום: דוברות שומרים אשדוד
סנ"צ שושן, זורגר, איטח ודוד. צילום: דוברות שומרים אשדוד

משטרת אשדוד ועיריית אשדוד ישתפו פעולה עם יחידת הביטחון החרדית החדשה

היחידה הזאת שהיא סוג של משמר אזרחי, הוקמה לפני כארבעה חודשים וכעת היא מקבלת את הסכמת משטרת אשדוד לפעילות שלה, זאת בנוסף לשיתוף פעולה עם עיריית אשדוד

פורסם בתאריך: 2.2.22 12:45

     

לפני כארבעה חודשים הוקמה יחידת "השומרים אשדוד", מדובר ביחידה שהיא סוג של משמר אזרחי שהוקמה על ידי תושבים מהרובעים החרדיים בעיר. "מדובר יחידה התנדבותית שתסייע לשמירה על השקט והביטחון הכללי ברובעים החרדיים באשדוד כזרוע מסייעת למשטרת ישראל והביטחון העירוני", מסביר גורם בארגון.

עם ההתארגנות החלה הצטרפות של מתנדבים, ביחידה מדברים על למעלה מ-250. הפעילות עד כה, התקיימה בעצימות נמוכה, זאת מאחר והיה חיוני לקבל את אישור המשטרה ואגף הביטחון בעירייה לפעילות היחידה. כך למשל, בשבוע שעבר, כאשר נזקקו למתנדבים שיחפשו אחר נעדר בסיכון גבוה, התייצבו עשרות מהם וסייעו בחיפושים אחריו בשעות הלילה, עד שהנעדר אותר בריא ושלם.

כנס הייסוד של הארגון. צילום: יהושע פרוכטר

כנס הייסוד של יחידת השומרים אשדוד. צילום: יהושע פרוכטר

במקביל לכך, כאמור פעלה היחידה על מנת לקבל את ההכרה הממסדית, כך, לפני כחודש נערכה פגישה בלשכת סגן ראש העירייה, יחיאל ויינגרטן ובה השתתפו נציג רבני העיר יחד עם קב"ט העירייה אריה איטח ויו"ר השומרים אשדוד מוטי זורגר.

אתמול גם כן נערכה פגישה, הפעם בלשכת מפקד תחנת משטרת אשדוד סנ"צ אילן שושן וגם בה השתתפו איטח וזורגר.

ביחידה אומרים כי בפגישה זו נתן סנ"צ שושן את ברכתו והסכמתו להקמת היחידה באופן חוקי ורשמי תוך שיתוף פעולה מלא בין משטרת ישראל ליחידת השומרים, תחת אגף הביטחון של איטח – אשר מצדו הבטיח את הגב והתמיכה של המחלקה שלו לתפקודה השוטף של היחידה תוך דאגה לביטחון כלל התושבים.

"אנחנו מקבלים את כל הגיבוי ממשטרת ישראל בראשות מת"ח משטרת אשדוד", מסר זורגר, "ואת כל הכלים הכי יעלים, בכדי לפעול למען ביטחון התושבים – מאגף הביטחון של עיריית אשדוד בניהולו של מר אריה איטח".

עוד נמסר מהיחידה כי בימים הקרובים תוגש יחד עם מש"ק חרדים, יעקב דוד תוכנית פעולה לרבני העיר בכדי שיקבעו נהלים ברורים ועל פיהם ישק דבר. כמו כן נמסר שבקרוב יקבע שם רשמי ליחידה.

יש לכם רעיון לשם? ניתן לשלוח למייל: [email protected]


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר