חלוקת ערכות אנטיגן
חלוקת ערכות אנטיגן

עשרות אלפי ערכות אנטיגן יחולקו באשדוד למשפחות המוכרות ברווחה

משרד הרווחה החל בחלוקה של 9 מיליון ערכות ל-400 אלף משפחות, בהן כמה אלפי משפחות בעיר אשדוד

פורסם בתאריך: 2.2.22 16:20

     

משרד הרווחה והביטחון החברתי החל בחלוקת 9 מיליון ערכות אנטיגן לכ-400 אלף משפחות המוכרות במחלקות לשירותים חברתיים ב-256 רשויות מקומיות, ולמסגרות החוץ ביתיות של המשרד כגון בתים לנשים נפגעות אלימות ומסגרות לבני נוער בסיכון ולאנשים עם מוגבלות. זאת בהמשך להחלטת הממשלה שלפיה משפחות המוכרות במחלקות לשירותים חברתיים זכאיות לבדיקות אנטי גן ביתיות בחינם.

בעיר אשדוד לבדה יחולקו 183,340 בדיקות אנטיגן, ל-9,167 אנשים המוכרים במחלקות לשירותים חברתיים. המבצע יימשך גם במהלך השבוע הבא וכל עוד יהיה צורך בבדיקות ביתיות.

משרד הרווחה והביטחון החברתי קורא לכל זכאי השירות להגיע למחלקות לשירותים חברתיים ולקחת את ערכות הבדיקה על מנת שיוכלו להימנע ככל שניתן מהדבקה.

"עמדנו על כך שכל המשפחות שמקבלות שירות מהמשרד לא ישלמו עבור בדיקות האנטי גן ואני שמח שהממשלה קיבלה את עמדתנו", מסר שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן, "המשרד ימשיך ויחלק את הבדיקות לכל הזכאים ככל שיידרש וכלל שיימשך המצב המיוחד".

חלוקת ערכות אנטיגן

חלוקת ערכות אנטיגן

מנכ"לית משרד הרווחה והביטחון החברתי, סיגל מורן: "החלוקה מתבצעת בכמה פעימות כדי לוודא שכבר כעת יהיו ערכות זמינות לכל משפחה והאספקה תימשך גם בשבוע הבא כך שלא יחסרו ערכות לכל מי שזכאי. הנחינו את המחלקות לשירותים חברתיים לזמן את המשפחות לבוא ולקבל את ערכות הבדיקה ואנו קוראים לכל מי שזכאי ליצור קשר עם המחלקה לשירותים חברתיים במקום מגוריו, לקחת את הערכות ולשמור על הבריאות, עד שנצלח את המגפה".

מנהלת מחוז ירושלים במשרד הרווחה והביטחון החברתי, אורלי אוסטרמן: "במסגרת מבצע חלוקת בדיקות האנטיגן במחוז ירושלים של משרד הרווחה והביטחון החברתי נערכנו לחלוקה של אלפי בדיקות אנטי גן, אנו רואים חשיבות רבה בחלוקה זו. אני קוראת לכל מי שמוכר במחלקות לשירותים חברתיים להגיע ולאסוף את הערכות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר