אבי אמסלם ואריה דרעי. צילום: דודי מור
אבי אמסלם ואריה דרעי. צילום: דודי מור

אבי אמסלם עונה לאלי נכט: "עשה קריירה מהסתה וגזענות"

את הדברים אמר אמסלם בתגובה לביקורת של נכט שאמר שאריה דרעי הוא "נהנתן" שפוגע בציבור החרדי

פורסם בתאריך: 30.1.22 18:59

     

מ"מ ראש עיריית אשדוד, אבי אמסלם מגיב לפוסט של סגן רה"ע, אלי נכט ואומר כי נכט "האיש שעשה קריירה על הסתה וגזענות נגד הציבור המסורתי והמזרחי, שכולנו עדיין זוכרים את הסרטון המחריד והמסית שהוציא בבחירות האחרונות, מעז היום להטיף על סרטון שממחיש את מצוקתם של השכבות החלשות ואת העיוות הערכי וסדרי העדיפויות המופרכים של ההמשלה האכזרית שלנו".

עוד הוסיף אמסלם: "מצד שני, אני לא מצפה מאדם שגדל עם כפית של זהב בפה להבין את החלש. שבע לעולם לא יבין את הרעב. האמת שדבריו הבוטים לא ראויים לתגובה, הרי אין מפלגה שדאגה לשכבות החלשות יותר מש"ס, אבל הוא בשלו, בוחר להקניט ולחרחר ריב. כנראה שכשאדם חסר תעסוקה ועשייה ציבורית, כל שנותר לו זה לפגוע בחלשים. במקום להתקומם נגד עליות המחירים וההתייקרויות ולהזדהות עם כאב השכבות החלשות, או לחילופין לשתוק, כמו שעושים הרוב – הוא בוחר כהרגלו לתקוף את המגזר הכי חלש במדינה ולזרוע הסתה ופילוג".

דבריו של אמסלם הם תגובה לדברים שכתב מוקדם יותר היום, אלי נכט, כשהתייחס לסרטון שפרסם יו"ר ש"ס אריה דרעי: "הסרטון של ש"ס פשוט מזעזע", כתב נכט, "אין מילים אחרות לתאר את זה. האשמה כלפי הממשלה (ובתת מודע כלפי האשכנזים) שמרעיבה ילדים, הינה פשוט מלגלגת על השכל הישר של כולנו".

סגן רה"ע, אלי נכט

סגן רה"ע, אלי נכט

נכט גם האשים את דרעי במצב הכלכלי של המגזר החרדי ואף הוסיף עקיצה בסוף: "מי שדואג להשאיר את המגזר שלו ללא אינטרנט, ללא לימודי ליבה וללא כישורי חיים, הוא לא אחר מאשר אריה דרעי הנהנתן שמדלג מתענוגות בווינה לתענוגות בשוויץ. ההתקדמות היחידה של דרעי הפעם היא שאף בצל לא נפגע במהלך הצילומים לסט", כתב נכט.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר