האקדח שנתפס בדירה. צילום: דוברות המשטרה
האקדח שנתפס בדירה. צילום: דוברות המשטרה

לפני חיסול: חברי כנופיה המזוהה עם אייל נגר נעצרו באשדוד עם אקדחים ותחפושות

אמש, פשטו בלשי ימ"ר לכיש על דירת מסתור באשדוד, בה שהו שלושה חברי כנופיה המזוהה עם העבריין אייל נגר. החשודים, שאחד מהם קטין, התכוונו להוציא לפועל ניסיון פגיעה על רקע פלילי ובדירה נתפסו אקדח עם תחמושת, רכיבים אלקטרוניים ותלבושות של אנשי אבטחה

פורסם בתאריך: 26.1.22 09:52

     

במסגרת חקירה סמויה שהתנהלה ביחידה המרכזית של מרחב לכיש, עלה החשד כי בכוונתם של חברי כנופיית פשיעה בעיר אשדוד, המזוהה עם העבריין אייל נגר, להוציא לפועל ניסיון פגיעה באדם אחר בטווח הזמן הקרוב.

על רקע המידע הזה, פעלו בלשי הימ"ר להכין תכנית מבצעית שמטרתה לסכל את אותה התארגנות, לעצור את החשודים ובכך למנוע פגיעה בחיי אדם.

אמש, פשטו בלשי הימ"ר יחד עם לוחמי יס"מ לכיש ויחידות מחוזיות, על דירת המסתור בה שהו החשודים בעיר אשדוד, שניים מהם נעצרו בתוך הדירה, בעוד שהחשוד השלישי ניסה להימלט תוך שקופץ בין מרפסות הבתים, עד שנתפס ונעצר כשהוא מסתתר בתוך ארון חשמל בבניין.

כובעי האבטחה וציוד שנתפס בדירה. צילום: דוברות המשטרה

כובעי האבטחה וציוד שנתפס בדירה. צילום: דוברות המשטרה

בתוך הדירה איתרו השוטרים כובעי זיהוי עם הכיתוב "בטחון", טלפונים ניידים ורכיבים אלקטרוניים שעל פי החשד היו אמורים לשמש להרכבת מטעני חבלה. במקביל לפשיטה, תפסו השוטרים אקדח ותחמושת שעל פי החשד הוסתרו על ידי אחד החשודים, והיו אמורים לשמש את החשודים בפעילותם הפלילית.

שלושת החשודים, תושבי אשדוד, בני 17-20, הובאו לחקירה ביחידה המרכזית בלכיש, והיום הם יובאו בפני בית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרם.

"פעילותה של היחידה המרכזית במרחב לכיש של המשטרה, נמשכת כל העת על מנת לסכל פיגועים על רקע פלילי, ופגיעה באזרחים חפים מפשע", נמסר מהמשטרה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר