שביל האופניים הקצר. צילום: חן מור
שביל האופניים הקצר. צילום: חן מור

אשדוד: שביל האופניים הקצר שהפך לבדיחה יושלם עוד השנה

אחרי שהפך לבדיחת רשת לא קטנה, בעירייה מסבירים איזה טעות גרמה לקבלן לסלול שביל כל כך קצר ומה מתכננים לעשות איתו

פורסם בתאריך: 25.1.22 18:37

     

לפני כשבועיים פרסמה גולשת בשם חן מור, צילום של שביל אופניים שנסלל בשדרות הרצל באשדוד.

אלא שהשביל הזה היה קצר במיוחד, באורך של כשלושה מטרים והדבר הפך לבדיחת רשת ויראלית מאוד שהצחיקה גולשים רבים. תיעוד של השביל הזה פורסם בדפים רבים כמו בדף הפייסבוק הפופולארי "כשאבא ואמא בני דודים" וגם בדף הפייסבוק של "הצינור" שם תהו: "ומה עושים עם האופניים בסוף השביל?" והוא זכה לכינוי שביל האופניים הקצר ביותר בעולם.

זמן קצר לאחר מכן, הגיבו בעיריית אשדוד בהומור ואמרו כי הדבר "אכן מוזר ומבדח, ואין בידינו הסבר מניח את הדעת פרט לחוש הומור מפותח בקרב מי שסללו את השביל הזה, וכמובן שנתקן בהקדם את הטעון תיקון".

ובכל זאת, פנינו לעירייה וביקשנו לברר כיצד קרה הדבר ומה בדיוק מתכוונים לעשות עם השביל הזה ושם אמרו כי התכנית המקורית להסדרת צומת שדרות הרצל/שדרות ירושלים, כללה גם הסדרה של שבילי האופניים, על סמך תקציב נפרד של משרד התחבורה. "אלא שעם השלמת העבודות על מקטע זה בשד' הרצל, חל שינוי בתכנית ההסדרה והיא נדחתה למועד אחר. הקבלן שביצע את הקטע הקטן הזה עשה זאת מתוך הנחה כי זהו חלק מהסדרת הצומת (מה שלא קרה בפועל כאמור), במקום להמתין לביצוע שביל אופניים מלא לכל אורך שדרות ירושלים".

עוד נמסר מהעירייה, "מכל מקום, וזה מה שחשוב, בתכנית העבודה לשנה זו יושלם שביל האופניים כולו, משדרות משה דיין ולאורך שדרות ירושלים, אשר יתווסף ל-34 ק"מ של שבילי אופניים חדישים, יעילים ונוחים, שכבר קיימים באשדוד ומציעים לתושבים רכיבה מהנה ובטוחה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר