פרופ' נחמן אש באסותא אשדוד. צילום: דוברות אסותא
פרופ' נחמן אש באסותא אשדוד. צילום: דוברות אסותא

מנכ"ל משרד הבריאות: "יש צורך להרחיב את ביה"ח אסותא אשדוד"

את הדברים אמר פרופ' נחמן אש בביקור היום בביה"ח. ד"ר ארז ברנבוים מנכ"ל ביה"ח: "ישנו אי שוויון מתמשך בכל הקשור לשירותי רפואה בין מרכז לפריפריה – הקורונה זו הזדמנות לשנות זאת"

פורסם בתאריך: 25.1.22 17:15

     

לפני זמן קצר הסתיים ביקורו של מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד. הסיור כלל מפגש עם הנהלת בית החולים, מנהלי המחלקות השונות, סיור במחלקות בית החולים ומפגש עם אנשי צוות וסיעוד. במהלך הסיור, עלתה סוגיית הרחבתו הנדרשת של בית החולים אל מול צרכי האוכלוסייה.

"הגעתי אל ביה"ח על מנת לתמוך בצוותים הרפואיים, שעושים לילות כימים למען כלל המטופלים ובטח בעת הזו", אמר פרופ' אש, "נחשפתי לעבודתם המסורה, המקצועית  והאיכותית כלפי תושבי אשדוד והסביבה. יש לי הערכה רבה לפועלם של הצוותים כמו גם לפועלה של ההנהלה בהתמודדות המרכבות והצורך למצוא פתרונות יצירתיים אל מול המציאות שנכפתה עלינו בשבועות האחרונים".

פרופ' נחמן אש באסותא אשדוד. צילום: דוברות אסותא

פרופ' אש וד"ר ברנבוים באסותא אשדוד. צילום: דוברות אסותא

עוד אמר פרופ' אש: "התרשמתי כי בית החולים בגודלו ובמתכונתו הנוכחית קטן אל מול צרכי האוכלוסייה המקומית ויש לבחון הרחבתו בהתאם לצרכים הנדרשים".

בית החולים אסותא אשדוד. צילום: אורי קריספין

בית החולים אסותא אשדוד. צילום: אורי קריספין

ד"ר ארז ברנבוים מנכ"ל בית החולים הוסיף: "אסור לנו לצאת מהתקופה הזו מבלי לשנות את תפיסת המדינה בכל הקשור לתקצובה של מערכת הבריאות, העובדה שגם 70 שנה לאחר קום המדינה, תושב גוש דן ותושב אשדוד, לא זוכים לאותה איכות וזמינות רפואית, היא אי שוויון חמור שיש לתקן. כבר היום, 5 שנים לאחר שנפתח, בית החולים קטן במידותיו על העיר אשדוד והסביבה והתקופה הנוכחית ממחישה זאת ביתר שאת".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר