מתוך התיעוד
מתוך התיעוד

"אדאג שיפוטר": צפו בתיעוד של נהג אוטובוס בחברת "אלקטרה-אפיקים" באשדוד

התנהגותו של נהג אוטובוס בקו פנימי באשדוד עוררה זעם לאחר שתיעוד שעלה לרשת הראה כיצד הוא מהתל בנוסעים מבוגרים והדבר הביא להשעייתו. מנגד היו מגיבים שטענו שהוא בסך הכל משתעשע עם הנוסעים. צפו בסרטון

פורסם בתאריך: 25.1.22 11:42

     

עמותת "אור ירוק" פרסמה אמש סרטון בו נראה נהג אוטובוס בקו שפנימי באשדוד של חברת "אלקטרה-אפיקים" בזמן שהוא מתעד נוסעים ומהתל בהם.

כך למשל הוא נשמע אומר לנוסעות המבוגרות: "היום אני אעשה לכם טיול, גברת". והאישה עונה לו: "לא בבקשה". לאחר מכן, היא אומרת לו "תעצור בתחנה" והוא עונה לה: "לא. אסור לעצור בתחנה".

במקרה אחר בסרטון, אחת הנוסעות שואלת שאלה והוא עונה לה: "מהההה? מהההה?" כאילו אינו שומע.

צפו בסרטון:

את הסרטון שלח הנהג, כך לפי אור ירוק, בקבוצת הוואטסאפ של הנהגים בחברה. "עוד לא אמרנו כלום על שהוא מסכן את הנוסעים כשהוא מצלם", כתבו בעמותה.

חברת מועצת העיר, סטלה ויינשטיין שנחשפה לסרטון כתבה: "כחברת מועצת העיר אשדוד, הממונה על העלייה והקליטה בעיר, לא אתן שדבר כזה יקרה כאן בעיר. והולכת לדאוג באופן אישי שהנהג יפוטר".

בתגובה לסרטון מסר שי מלכה, סמנכ"ל השירות בחברת אלקטרה אפיקים: "אנו רואים בחומרה רבה התנהגות מסוג זו כלפי נוסעים. עם היוודע המקרה, הוחלט להשעות את נהג החברה מידית מעבודתו וזאת עד לקיום שימוע לקראת פיטורין על פי חוק. התנהגות זו אינה עולה בקנה אחד עם ערכי החברה ומדיניותה ועל כן אנו מגנים זאת ופועלים בכל העת לספק סטנדרט שירות בלתי מתפשר".

סטלה ויינשטיין. צילום: פבל

דורשת את פיטורי הנהג. סטלה ויינשטיין. צילום: פבל

אלא שלמרות זאת, היו לא מעט מגיבים שטענו כי הנהג בסך משתעשע עם הנוסעים שגם מקבלים זאת ברוח טובה.

"מה הבעיה? נראה שהוא סתם מריץ צחוקים עם הלקוחות הקבועים שלו", כתב אחד המגיבים.

"לא חושב שהכוונה שלו הייתה ללעוג לנוסעים, רצה קצת לצחוק איתם ולצערי לקחתם את זה בכיוון אחר לגמרי, די עזבו שטויות כבר חשבתי מה עשה, ולדעתי לא התכוון לצחוק עליהם חבל שפירשתם את זה ככה אפילו הנוסעת צחקה", הוסיף מגיב אחר.

כך או כך, הנהג כבר שילם מחיר על התיעוד הזה שעשה בעצמו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר