תינוק מאושפז. צילום: אוליבייה פיטוסי. למצולם אין קשר לכתבה
תינוק מאושפז. צילום: אוליבייה פיטוסי. למצולם אין קשר לכתבה

תינוק עם שברים בצלעות ובאגן: האם מאשדוד החשודה בהתעללות בבנה שוחררה ממעצר

בסוף השבוע נעצרו הורים מאשדוד בשנות ה-30 לחייהם לאחר שבגופו של בנם בן ה-3 חודשים נמצאו מספר שברים. בית המשפט הורה על שחרור האם למרות ערעור המשטרה נגד השחרור

פורסם בתאריך: 23.1.22 20:25

     

בסוף השבוע הובאו להארכת מעצר זוג ההורים מאשדוד החשודים בהתעללות בבנם. על פי החשד, הם היכו אותו וגרמו לו למספר שברים בגופו.

תחילת האירוע הזה הוא ביום שלישי שעבר, כאשר ההורים מגיעים בשעת ערב לבית החולים שניידר בפתח תקווה ושם טוענים כי בנם התינוק בן ה-3 חודשים סובל מאי שקט ומחוסר תזוזה ברגל. לאחר בדיקה על ידי הרופאים הם מגלים מספר שברים בגופו, בין היתר בכתף, בצלעות ובאגן. חלק מהשברים ישנים יותר וחלקם נראים חדשים יותר.

בית החולים שניידר בפתח תקווה. צילום: דוברות שניידר

בית החולים שניידר בפתח תקווה. צילום: דוברות שניידר

הרופאים ישבו עם ההורים ושאלו אותם לפשר השברים שהתגלו בגופו של התינוק ולהורים לא היה הסבר מניח את הדעת. לאור זאת, בית החולים דיווח למשטרה על האירוע החמור. למקום נשלח שוטר מתחנת פתח תקווה שביצע תשאול ראשוני להורים וכאשר הבין כי מדובר בתושבי אשדוד, הועבר דיווח על כך לתחנת המשטרה באשדוד ולמקום נשלחה ניידת מאשדוד.

השניים נעצרו ונחקרו ובמשטרה טוענים כי לאחר שנכנסים לעומק הדברים מתגלות סתירות ואי התאמות בין הגרסאות של ההורים. כמו כך במשטרה תהו על כך שההורים העדיפו לנסוע לפתח תקווה על פני בתי החולים הקרובים: אסותא, ברזילי וקפלן.

בחקירתם הכחישו ההורים את החשדות והציגו הסברים שונים, כמו למשל נטען כי בנם הגדול בן ה-7 נפל על בנם הפעוט. כמו כן, נטען שהאדם מעדה ברחב ונפלה כשהתינוק היה בידיה.

ההורים הובאו להארכת מעצר בבית משפטה שלום באשדוד, כאשר המשטרה דורשת להאריך את מעצרם בשישה ימים. "לא יכול להיות מצב שקטין חסר ישע בן 3 חודשים לא יובא בזמן אמת לבית החולים. אז או שיש פה התעללות מצידם או מאידך יש הזנחה", אמר נציג המשטרה, עו"ד ערן צמיר.

סנגורה של האם, עו"ד מיכאל בוסקילה, סיפר על מסכת הייסורים שעברה האם עד שהצליחה להביא את ילד הזה לעולם, "פתאום בוקר אחד קמה אישה נורמטיבית שלה טרגדיות רפואיות, יש לה ילד בן שבע. היא חלתה בסרטן ונאסר עליה ללדת עוד והשחלות שלה נפגעו. היא עשתה התערבות חוץ גופית ונשמרו לה ביציות. היא חיכתה לרגע שהיא תוכל ללדת ואמרו לה מסוכן, היא חיכתה לילד הזה כשהרופאים נתנו לה אישור היא נכנסה להריון וסיכנה את חייה בשביל הילד הזה. נולד ילד עם בעיות רפואיות. היא עזבה את העבודה שלה מקום בו עבדה 15 שנה והמחלה חזרה לה בעצמה ועזבה את העבודה כדי לטפל בילד הזה".

עו"ד מיכאל בוסקילה. צילום: דור גפני

עו"ד מיכאל בוסקילה. צילום: דור גפני

עוד סיפר עו"ד בוסקילה כי הילד היה תחת מעקב רפואי צמוד, "לילד הזה יש הרבה צרכים הוא נולד ונשאר חודש בבית חולים. מאז הם כל כמה ימים בביקורות רפואיות ולוקחים אותו לבתי חולים. אי אפשר להגיד שמישהו פה התעלם. זה ילד שלפני 4 ימים היה בבית חולים ולא ראו שום דבר. הילד לא בוכה אפשר לראות בסרטונים שהוא ילד חמודי הוא מחייך וצוחק וכנראה יש לו שברים שלא רואים אותם". גם הסנגורית של האב דרשה לשחררו באותה הטענה.

השופטת עדי אייזדורפר הורתה על הארכת מעצרו של האב בארבעה ימים. אך מנגד, הורתה על שחרורה של האם למעצר בית.

המשטרה הגישה ערעור נגד השחרור לבית המשפט המחוזי בבאר שבע שדחה היום את ערעור המשטרה והורה על שחרורה של האם ממעצר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר