ההגה בידיים שלו. ד"ר לסרי

"היסטוריה קטנה": יצאה לדרך הנסיעה הראשונה באוטובוסים החשמליים באשדוד

עשרות אוטובוסים חשמליים, קווים חדשים, מסלולים שהשתנו - מהיום התחבורה הציבורית באשדוד משנה את פניה. ראש העירייה דיבר על המהפכה והתייחס גם למחיר ששילמו התושבים במהלך הקמת הפרויקט וגם על יעילות קמפיין ההסברה

פורסם בתאריך: 21.1.22 10:26

     

הבוקר החלה הנסיעה הראשונה בקו האוטובוס החשמלי החדש באשדוד. הקו הזה נחנך יחד עם קווים רבים ברחבי העיר שמשנים את כל מפת התחבורה הציבורית, גם מבחינת תדירות הקווים וגם מבחינת מסלולי הנסיעות.

בנסיעה השתתפו ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי וסגנו, שמעון כצנלסון, חברי מועצה ואישי ציבור.

"היום אנחנו עושים היסטוריה קטנה באשדוד", אמר ד"ר לסרי, "יוצאים לדרך עם פרויקט התחבורה הציבורית הירוקה שהאמנו בו מתחילת הדרך בעיריית אשדוד עוד לפני 9 שנים כשזכינו בקול קורא והתחלנו בתכנון. זה פרויקט מאוד מורכב ומקיף שגרם לא מעט סבל לתושבי העיר אבל התוצאה היום יוצאת מהכלל, תשתיות נהדרות, מהמתקדמות ביותר במדינת ישראל. היום אנחנו יוצאים לדרך עם הפרויקט עצמו עם קווים חדשים ועם אוטובוסים חשמליים. תחבורה לא רק נגישה ויעלה אלא גם ירוקה".

צפו בנסיעה:

עוד אמר לסרי על הפרויקט: "זה פרויקט כבישים רבים יפים ונתיבי תחבורה ציבוריים עם תחנות חכמות וכל התנאים כדי לתת לתושבים תחברוה ציבורית יעילה נגישה ומעל הכל ירוקה. אני מאחל לכולנו הצלחה בפרויקט הזה שגם ישמש דוגמה לרשויות מקומיות אחרות במדינה. אנחנו חלוצים במדינה להעניק לתושבים שלנו תחבורה ציבורית מקיפה מהזמינות והגמישות והצד הירוק. חג שמח ובהצלחה אשדוד".

ד"ר לסרי וכצנלסון

ד"ר לסרי וחברת המועצה סטלה ויינשטיין

מי שבלטו בהיעדרם הם כמובן שרת התחבורה, מירב מיכאלי וכן חברי מועצת העיר וסגני רה"ע. מלבד כצנלסון וחברי סיעתו כל האחרים נעדרו וחלקם אף אמרו כי לא הוזמנו לאירוע החגיגי.

ד"ר לסרי התייחס לטענות כי הקמפיין לקראת השינויים המהותיים לא הגיע לכל התושבים והשיב, "נעשה פה מהלך הסברתי מקיף ועמוק, באופן הכי אובייקטיבי. זה הקמפיין הכי יעיל ומקיף שעשינו בעשור האחרון. כל תושב קיבל אתמול מסרון עם תכונית הקוים לרובע שלו ותוכנית הקווים העירונית. לוקח זמן להטמיע קמפיינים. ייקח זמן עד שהתושבים יתרגלו וילמדו את השינוי, לא שבוע ושבועיים, זה חודשים אבל היציאה הייתה הכי מקצועית ברמה הכי גבוהה ביותר. אין תושב שלא קיבל מסרון. לא כולם דיגיטליים אז לכן גם חולקו ידנית עלונים בימים האחרונים".

הקווים יוצאים יוצא לדרך

גם מנכ"ל אלקטרה אפיקים התייחס לעניין ואמר: "אנחנו מכירים ויודעים על הבעית שבשבועות הראשונים, שמעתי את השאלות. אני מבטיח שנהיה קשובים לתושבים, כרגע הגיעה תושבת וכעסה וישבנו והסברנו לה. חשוב שאנשים יבינו את הקווים אחנו עובדים עם הציבור הדתי ונגיע לכל תושב, נעשתה פה עבודה גדולה כדי שהתושבים יזכו בזה ורוצים לראות את האושר ולא את הכעס, אבל זה קורה תמיד בשבוע הראשון".

לאחר מכן נחשף מרכז הבקרה החדשה שיפקח על כל מערך התחבורה החדש.

מרכז הבקרה החדש

לסיום חנוכת הקווים, הודה ד"ר לסרי לחברת אפיקים, למשרד התחבורה, למנכ"ל העירייה, אילן בן עדי, לסגן ראש העירייה, שמעון כצנלסון ולמשנה למנכ"ל דינה בר אולפן.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר