הלוויתו של קוג'יאשוילי ז"ל
הלוויתו של קוג'יאשוילי ז"ל

"טרגדיה נוראה": הובא למנוחות הצעיר האשדודי שנהרג במהומות בקזחסטן

גופתו של לבן קוג'יאשוילי נחתה הלילה בישראל ולפני זמן קצר הובאה למנוחות בבית העלמין באשדוד

פורסם בתאריך: 14.1.22 13:14

     

הלילה, בטיסה מאסטנה בירת קזחסטן, הובאה לישראל גופתו של לבן קוג'יאשוילי, בן העיר אשדוד, כמעט שבוע שלם לאחר שנהרג שם.

לפני שעה קלה, תחת גשם השוטף, התקיימה ההלוויה בבית העלמין באשדוד. עשרות מבני משפחתו, מכרים וכן אנשי הקהילה הגיאורגית ליוו את לבן בדרכו האחרונה, כאשר רב הקהילה הגיאורגית באשדוד, הרב גרשון בוטרשווילי ספד לו.

הלוויתו של קוג'יאשוילי ז"ל

הלוויתו של קוג'יאשוילי ז"ל

ברגעים אלה, נערך טקס מיוחד בבית הכנסת של הקהילה הגיאורגית, לעילוי נשמתו של לבן ז"ל.

"שבוע של תלאות וסבל שהסתיים היום עם קבורתו של לבן", אמר סגן רה"ע אלי נכט, שעמד בקשר רצוף עם המשפחה, "אין מילים לתאר את האבל הכבד שירד על משפחתו, בני הקהילה, העיר והעם בישראל. כל שנשאר זה לחזק את בני המשפחה ולהתפלל שיהיה להם את הכח הנפשי להתגבר על הטרגדיה האיומה הזו, ולהמשיך הלאה. עבור האח והאחות של לבן ובנו של לבן".

הלוויתו של קוג'יאשוילי ז"ל

הלוויתו של קוג'יאשוילי ז"ל

משפחת קוג'יאשוילי מסרה כי היא מביעה את הערכתה "לחברים, לקונסול ישראל בקזחסטאן הגב׳ פרנקל גלינה, משרד החוץ הישראלי הגב׳ סימה דובדבני, שגריר קזחסטאן בישראל מר סטיבלדי בורשקוב ומר אלי נכט סגן ראש עיריית אשדוד על הסיוע שהעניקו. תודה".

לבן ז"ל הותיר אחריו אישה, בן פעוט, הורים, אח ואחות. אלא שכרגע המשפחה נקרעת בין ימי האבל לבין דאגה לבנו הפעוט של לבן המאושפז בבית חולים, עקב תאונה שעבר בדרך לנמל תעופה באסטנה שבקזחסטן.

ביום שישי שעבר, בשעת ערב עת התרחשו מהומות בעיר אלמטי, נורה לבן למוות. הבאת הגופה לישראל לא הייתה מהלך פשוט והיא התאפשרה לאחר פעילות דיפלומטית.

לבן קוג'יאשוילי, בן 22 במותו, נולד וגדל באשדוד, התגורר בשנים האחרונות בקזחסטאן, כשנסע ללמוד שם רפואת שיניים. הוא נישא לפני כשנה וחצי ולפני שמונה חודשים נולד לו בן.

אלא שהמהומות בקזחסטן, במחאה נגד עליות המחירים ונגד השלטון, הובילו להרג מאסיבי של מפגינים וירי, ככל הנראה תועה, הוא שהרג את לבן. משרד החוץ פרסם בשבוע שעבר אזהרת מסע לקזחסטאן, ובה הומלץ להימנע מביקורים לא חיוניים במדינה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר