לבן קוג'יאשוילי. באדיבות המשפחה

גופתו של האשדודי שנהרג במהומות בקזחסטן בדרכה לנמל התעופה

ביום שישי, במהלך מהומות בקזחסטן נורה למוות לבן קוג'יאשוילי, בן 22, אשדודי שנסע לשם ללימודי רפואה. העברת הגופה לישראל נתקלה בקשיים רבים, אך נראה כי כעת נפתרה הבעיה

פורסם בתאריך: 12.1.22 17:20

     

מעט נחמה למשפחת קוגי'אשוילי, זאת לאחר שהרשויות בקזחסטן אפשרו את שחרור גופתו של בנם, לבן, שנהרג במהומות בעיר אלמטי, ביום שישי האחרון.

לאחר פעילות דיפלומטית, עושה גופתו של לבן בשעה זו את הדרך לנמל התעופה באסטנה. במקביל, בני משפחת קוג'יאשוילי ששהו במדינה בימים האחרונים, אף הם עושים את דרכם ברכבת מהעיר אלמטי לנמל התעופה באסטנה.

סגן ראש עיריית אשדוד, אלי נכט, שנמאצ בקשר עם המשפחה, מעדכן כי הטיסה צפויה לנחות מחר בנמל התעופה בן גוריון ולהגיע לישראל בשעות הערב. "בתקווה שהכל יתנהל כשורה", מסר נכט.

לבן קוג'יאשוילי שנולד וגדל באשדוד, התגורר בשנים האחרונות בקזחסטאן, כשנסע ללמוד שם רפואת שיניים. הוא נישא לפני כשנה וחצי ולפני שמונה חודשים נולד לו בן. אלא שהמהומות בקזחסטן, במחאה נגד עליות המחירים ונגד השלטון, הובילו להרג מאסיבי של מפגינים וירי, ככל הנראה תועה הוא שהרג את לבן. משרד החוץ פרסם בשבוע שעבר אזהרת מסע לקזחסטאן, ובה הומלץ להימנע מביקורים לא חיוניים במדינה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר