אלי אוליאל ז"ל
אלי אוליאל ז"ל

"הותרת חלל עצום": הצלם האשדודי אלי אוליאל הלך לעולמו מקורונה בגיל 32

הצלם האשדודי הצעיר נאבק בנגיף הקורונה שתקף אותו, אך אמש הלך לעולמו. הלוויתו תתקיים בשעה 11:00

פורסם בתאריך: 3.1.22 10:30

     

הלם ותדהמה עם היוודע הבשורה הקשה כי הצלם האשדודי, אלי אוליאל, רק בן 32 הלך לעולמו. אוליאל נאבק בתקופה האחרונה בנגיף הקורונה שתקף אותו.

בימים האחרונים קראו בני משפחתו וחבריו להתפלל לרפואתו, אך אמש זה קרה ואוליאל הלך לעולמו. הלוויתו תתקיים היום בשעה 11:00 בבית העלמין בעיר.

"בוקר שחור. ששמעתי לא האמנתי… הכחשתי… עכשיו נפל האסימון והדמעות לא מפסיקות. אחי היקר הותרת חלל עצום שאי אפשר למלא. אני בטוח שתשמור עלינו כמו שתמיד שמרת", ספד לו חברו לירון חלילי.

עמיתו למקצוע הצילום, גבריאל מומקו ספד לו אף הוא וכתב דברים מרגשים מאוד: "ככה אני רוצה לזכור אותך.עם החיוך התמידי שהיה מרוח על הפנים שלך אחי. באתי אליך ברגעיך האחרונים על האדמה הזאת, כל המשפחה והחברים עטפו אותך, כולם זעקו שתתעורר, אבל אני ראיתי איך אתה לאט לאט דועך. המדדים שלך הראו שהכוח שהיה לך במשך חצי שנה כבר אזל והתעייפת אחי. חיים שלי, נסיך עולם. תנוח אחי, נלחמת כמו אריה בקורונה הזאת והיא השאירה אותך בלי כוח. אהוב שלנו, תמיד תישאר בליבנו. תמיד תהיה איתנו בנפשנו. שמור על המשפחה מכל משמר ושהם לא ידעו עוד צער. אני אתגעגע אליך מאוד יקירי. היית יותר מאח בשבילי מקווה שיום יבוא וניפגש שנשב שוב נצחק ונקשקש. נוח על משכבך בשלום נשמה יקרה. תן כוח למשפחתך האהובה. כולך היית אור ושמחה ועכשיו הגיע רגע הפרידה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר