ד"ר יחיאל לסרי. צילום ארכיון: שמואל דוד
ד"ר יחיאל לסרי. צילום ארכיון: שמואל דוד

התפשטות האומיקרון: עיריית אשדוד מבטלת אירועים עד להודעה חדשה

מביתו, כשהוא שוהה בבידוד לאחר שנדבק בקורונה, מודיע ראש עיריית אשדוד על ביטול כל הטקסים והאירועים העירוניים, בשל התפשטות נגיף הקורונה

פורסם בתאריך: 2.1.22 17:05

     

על רקע התפשטות וריאנט האומיקרון בישראל והזינוק החד בנדבקים בנגיף, הודיעה היום ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיא לסרי כי יבטלו כל האירועים אשר יכולים להוות מוקד להדבקה.

"הנחיתי את יחידות העירייה והחברות העירוניות באשדוד, לבטל כל טקס והתכנסות מתוכננים עד להודעה חדשה, ולעבור לישיבות בזום ככל שניתן", מסר ד"ר לסרי, "אם כל השלטון המקומי ינהג כך באופן יזום, ללא קשר להגבלות הרשמיות שמתחשבות בעסקים ובכלכלה, נפחית משמעותית וקטורי הדבקה ללא נזק כלכלי".

כזכור, ביום חמישי האחרון הודיע ד"ר לסרי כי הוא נדבק בקורונה ובעקבות זה הוא נכנס לבידוד. אני רוצה להודות לכולם על התעניינות והדאגה", מסר ראש העירייה  ואמר כי מרגע פרסום הדבר הוא "מוצף בטלפונים והודעות עם איחולי החלמה. ואפילו מהמשל"ט העירוני התקשרו לדרוש בשלומי".

לדבריו, הוא מרגיש טוב, "עם סימפטומים קלים בלבד, ועם הרבה אהבה, תה, מרקים ומנוחה. לכו להתחסן זה מציל חיים! בהזדמנות זו אני רוצה לאחל שנה אזרחית טובה, שהקורונה תחלוף מחיינו במהרה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר