זירת האירוע. צילום: דוברות איחוד הצלה
זירת האירוע. צילום: דוברות איחוד הצלה

דקירות ותקיפה בכביש: פותחים שנה עם אירועים פליליים באשדוד

דיווח על ירי ותאונה עצמית ברובע א' הזעיק למקום את כוחות המשטרה וההצלה. מוקדם יותר היום התרחש אירוע דקירות על רקע של סכסוך שכנים

פורסם בתאריך: 1.1.22 20:43

עדכון אחרון: 2.1.22 07:45

     

לפני זמן קצר התקבל דיווח על אירוע אלימות וכן על תאונה עצמית ברובע א' באשדוד, על פי דיווחי התושבים זה התרחש ברחוב ז'בוטינסקי פינת רחוב יאיר.

למקום הוזעקו כוחות משטרה וכן מתנדבי איחוד הצלה מסניף אשדוד הוזעקו לרחוב ז'בוטינסקי פינת רחוב יאיר באשדוד, אך לא אותרו נפגעים בזירה. במקום נמצא כלי רכב שהתנגש ברכב אחר שחנה ברחוב והנוסעים של הרכב נמלטו.

על פי החשד, במקום התפתח אירוע של תקיפה על רקע סכסוך בין עבריינים. כאשר מספר אנשים תקפו בכלים שונים, רכב שבו נהג אדם אחר. הוא ניסה להימלט ובמהלך ההימלטות הוא פגע ברכב חונה. לאחר מכן, הוא בעצמו נמלט מהרכב.

זירת האירוע. צילום: דוברות איחוד הצלה

זירת האירוע. צילום: דוברות איחוד הצלה

רק ביום שלישי השבוע, התרחש אירוע פלילי בקרבת מקום, כאשר תושבים דיווחו על אירוע ירי, אך גם במקרה זה לא נמצאו נפגעים במקום.

מוקדם יותר היום, הוזעקו כוחות המשטרה הוזעקו לרחוב ההסתדרות בעיר אשדוד, בעקבות דיווח על אירוע דקירה במהלכו נפצע אדם בן 44. החשוד נמלט מהזירה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים אסותא אשדוד את הפצוע כשהוא במצב בינוני עם פציעה חודרת.

כוחות המשטרה פתחו בחקירה, שתוך זמן קצר הובילה לזהות החשוד, תושב אשדוד בשנות ה-50 לחייו ולמעצרו לחקירה. מתחקור ראשוני, עולה החשד כי התקיפה החמורה אירעה על רקע סכסוך שכנים שהתגלע בין הצדדים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר