המועצה החכמה של מקיף א'. צילום: עיריית אשדוד
המועצה החכמה של מקיף א'. צילום: עיריית אשדוד

ה"מועצה חכמה" של מקיף א' זכתה בפרס מאת מייקרוסופט

מועצת התלמידים של מקיף א' אשר פועלת על פי מודל של מועצה חכמה, זכתה בפרס, תעודה והוקרה הראשון בכנס חינוך ארצי של מייקרוספוט והשני בתחרות פרסי אשדוד

פורסם בתאריך: 28.12.21 22:24

     

שני אירועים מיוחדים התקיימו השבוע, ביום א'. הראשון: אירוע החינוך הארצי של מייקרוסופט ישראל. השני: טקס פרסי אשדוד. בשני האירועים זכו תלמידי מקיף א' לפרסים והוקרה.

באירוע הראשון, אירוע החינוך הארצי של מייקרוספט, שהתקיים בחברת מייקרוספט ישראל בהרצליה, השתתפו מעל 400 צוותי חינוך, מדן ועד אילת, ובין המציגים בלטו תלמידי אשדוד, שהמילה מצוינות והביטוי "השמיים הם הגבול" הם לא סיסמא עבורם, אלא דרך חיים. הנבחרת האשדודית, קבוצה מגוונת וייחודית מכיתות ז'-י"ב, נציגי מועצת התלמידים של בית ספר, הציגו מהי "מועצה חכמה" ואת מגוון פעולותיה, כגון: פגישות המתנהלות בסביבת הטימס, שרישום ואישור הפרוטוקולים נעשים על פי מודלים של סביבה חכמה ואפילו ה'קפיטק' – מיזם מקורי שמציע קפיטריה בריאה וחכמה.

גולת הכותרת הייתה 'הקורונה לייב' – מיזם תקשורת שהוא הלב הפועם של מקיף א' ומהווה גוף שידורים אשר הוקם על מועצת התלמידים בתקופת הסגרים הקשה באפריל 2020, על מנת לתת מענה לריחוק החברתי ולשמש פלטפורמת שידור לפעילות חינוכית ערכית ותרבותית לתלמידים, להורים ולתושבי העיר. "תלמידי המועצה חכמה, בהנחיית המורה שירה אוחיון ובשיתוף רכזת התקשוב רות סויסה ורכזת החינוך חברתי לילך אדרי הפכו רעיון למציאות קיימת ולדופק הפועם של שלל אירועי התרבות והחברה בבית הספר", אומרים בהנהלת בית הספר.

הדס בן שושן מקבלת את הפרס באשדוד. צילום: עיריית אשדוד

האירוע השני התקיים במקביל, ובשעה שתלמידי המועצה היו על במת הרצליה, באשדוד הם זכו להכרה והוקרה על מיזם ה'קורונה לייב', בתחרות פרסי אשדוד שהתקיים באולם מונארט. בטקס, במעמד רה"ע העיר ד"ר יחיאל לסרי, הם זכו במקום הראשון על המיזם המיוחד.

מנהלת בית הספר הדס בן שושן שקיבלה את הפרס מידי ראש העיר, מציינת כי "מקיף א' הינו בית ספר המחנך למצוינות ערכית והעצמה אישית, של כל ילד וילדה המגיעים לשערי בית הספר. כל אחד וכישוריו מוצא אוזן קשבת ועין שרואה ומלווה אותו, בעזרת הצוות החינוכי המנחיל ערכים ומעודד מצוינות בלימודים. אנו מאחלים למועצת התלמידים עוד מיזמים רבים ומבורכים, וחלומות רבים להגשים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר