מוקד 106 החדש. צילום: עיריית אשדוד
מוקד 106 החדש. צילום: עיריית אשדוד

18 ק"מ של סיבים ו-731 מצלמות: הושק המוקד העירוני החדש של עיריית אשדוד

קדמת הטכנולוגיה במוקד "106 החדש" של אשדוד עם סיבים אופטיים, מרכז אחד המאגד מספר מוקדים, תמונה מ-731 מצלמות, שליטה על המרחב הציבורי וכעת גם על התחבורה הציבורית 

פורסם בתאריך: 28.12.21 19:05

     

השבוע הושק מרכז הבקרה והשליטה של אשדוד – "106 החדש" –  המכיל בתוכו את המוקד העירוני בניהולו של דוד דבש ואת המוקד הרואה המחובר ל-731 מצלמות הפרושות ברחבי העיר.

"מרכז הבקרה והשליטה המתקדם בישראל יכיל בתוכו את המוקד העירוני ואת המוקד הרואה, ויתכלל את כל השירותים שיגבירו את הביטחון האישי של התושבים", אומרים בעירייה, "השליטה ברמזורים והצבת תחנות יאפשרו לקבל מידע לטובת תכנון תוואי נסיעה טוב יותר".

מוקד 106 החדש. צילום: עיריית אשדוד

מוקד 106 החדש. צילום: עיריית אשדוד

עוד מציינים בעירייה כי במוקד החדש הושקעו עשרות מיליוני שקלים והוא ינהל את פניות התושבים לאגפי העירייה השונים באופן שוטף לצד תמונת מצב ברורה ממאות המצלמות המחברות למוקד הרואה – שזכה לאחרונה בציון 95 מטעם המשרד לביטחון פנים.

לטובת תפעול המוקד החדש, הותקנו בשיתוף חברת מוטורולה תשתיות טכנולוגית מתקדמות ביותר ובימים אלה מותקנות מערכות מחשוב חדשניות, שיעניקו שכבת הגנה נוספת לתושבי העיר. כמו כן, שודרגו התשתיות הטכנולוגיות, הגנרטורים ושרתי המחשבים. מדובר ב-18 קילומטרים של סיבים אופטיים, תשתית יציבה ומתקדמת לרמזורים ולמצלמות ותחנות חכמות בתוואי BRT המאפשרות לקבל מידע ולתכנן מסלולי נסיעה, כדוגמת הגעה למוסדות ציבור ולאירועים ברחבי העיר.

ראש העירייה השבוע במוקד 106 החדש. צילום: עיריית אשדוד

ראש העירייה השבוע במוקד 106 החדש. צילום: עיריית אשדוד

השבוע הגיע לשם ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי וקבע את המזוזה של המוקד יחד עם בכירי העירייה. "לא התפשרנו על פחות מהטוב ביותר כדי לעמוד באתגרי השירות לתושבי העיר לדורות הבאים", אמר ד"ר לסרי, "הביטחון של תושבי אשדוד נמצא בידיים ועיניים טובות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר