אשדוד במבט מלמעלה. צילום: אורי קריספין
אשדוד במבט מלמעלה. צילום: אורי קריספין

יפה עם תעודה: העיר אשדוד זכתה בדגל היופי בפעם השלישית בתולדותיה

העיר אשדוד קיבלה את התואר לאחר שקיבלה ניקוד 100 וזכתה בהערכה בשלב הגמר של תחרות קריה יפה ומקיימת בישראל

פורסם בתאריך: 22.12.21 15:21

     

בטקס שהתקיים היום בת"א, העניקה שרת הפנים איילת שקד לעיר אשדוד, את "דגל היופי" שניתן פעם בארבע שנים בלבד לרשות שהשיגה ניקוד מושלם בכל הפרמטרים והתמודדה וזכתה בהערכה בשלב הגמר של תחרות קריה יפה ומקיימת מטעם משרד הפנים, המרכז לשלטון מקומי והמועצה לישראל יפה.

הפרס ניתן בין היתר על התמדה לאורך שנים בשיפור חיי התושבים באשדוד פיזית וערכית. בנוסף זכתה אשדוד בחמישה כוכבי יופי.

ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי: "זו הפעם השלישית בעשור האחרון שאשדוד זוכה בפרס היוקרתי הזה, כתוצאה מהשקעה עצומה באופן מתמיד בחזות העיר ואיכות חיי התושבים בכל תחומי החיים. הפרס משקף את יישום התפישה של עורכי התחרות ולפיה המרחב הציבורי שבו חי התושב הוא חלק מביתו, והוא רוצה לראות אותו מטופל בצורה הולמת על ידי הרשות המקומית.

"באשדוד הושקעו בעשור האחרון משאבים עצומים כדי לייצר עבור התושבים סביבה הולמת יותר המשדרגת את איכות חייהם ברמה התכנונית וברמה הערכית. בעיר הופעלו מספר פרויקטים חברתיים מעצימים לצד תנופת בנייה וחיזוק השכונות הוותיקות בתוכניות בנייה עירוניות וממשלתיות. התחרות מעודדת פיתוח של הסביבה העירונית על פי העקרונות המודרניים, המכתיבים יצירת שיווי משקל נאות בין הבנייה האורבנית לטיפוח הריאות הירוקות".

ד"ר לסרי מקבל את התעודה משרת הפנים

ד"ר לסרי מקבל את התעודה משרת הפנים. צילום: שמואל דוד

התחרות נערכת זה 27 שנה ומשתתפות בה ערים, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות וישובים במועצות אזוריות, המתמודדות על קבלת כוכבי היופי של המועצה, כל אחת לפי סיווגהּ.

"במהלך העבודה אנחנו שמים לנגד עינינו את התושבים ואת איכות חייהם, ופועלים למען המטרה בכל הכוח. הפרס המוענק לנו הוא חותמת לעבודה הקשה שלנו, ונמשיך לעבוד קשה למען העיר, פיתוח ושגשוגה בכל התחומים", אומר ד"ר לסרי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר