חיסון ילדים. צילום: דוברות מד"א
חיסון ילדים. צילום: דוברות מד"א

חיסוני הילדים מגיעים לבתי הספר באשדוד החל מיום ראשון הקרוב

מבצע החיסונים בבתי הספר היסודיים יוצא לדרך והחל מיום ראשון יחוסנו, בהסכמת הוריהם, ילדי כיתות א'-ו' ע"י צוותי מד"א שיגיעו בכל יום לבית ספר אחר בעיר. ד"ר לסרי: "כרופא, אני מודע היטב ליתרונותיו הגדולים של החיסון ולהגנה שהוא מעניק לילדינו ולנכדינו"

פורסם בתאריך: 15.12.21 10:39

     

ביום ראשון הקרוב יחלו החיסונים בבתי הספר היסודיים בעיר, ויינתנו מדי יום, בין השעות 07:30-14:00, לתלמידי כיתות א'–ו'.

ניידת מד"א תגיע לבתי הספר בעיר ותחסן את הילדים. לפני מועד ביצוע החיסונים, ההורים יקבלו הודעה מבית הספר וידרשו לאשר את חיסון ילדיהם על גבי טופס חתום, כך שכל ההליך יהיה בכפוף להסכמת ההורים. הצוות החינוכי של בית הספר ילווה את הילדים במהלך החיסון, וגם ההורים יוכלו כמובן להגיע עם ילדיהם ולהיות נוכחים פיזית בעת החיסון.

על פי נתוני החיסון בקרב ילדים אשר התפרסמו בתקשורת, יותר מ-100 אלף ילדים בישראל וכ-5 מיליון ילדים בארה"ב, התחסנו בחיסון שהוכח כיעיל וכמגן מפני הידבקות והדבקה. החיסון מומלץ על ידי איגוד רופאי הילדים בישראל וכן על ידי ה-FDA  וה-CDC האמריקאים.

חיסונים. צילום: שמואל דוד

מבצע חיסונים עירוני. צילום: שמואל דוד

בפוסט אישי שהעלה ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, הוא קורא לכל ההורים לחסן את ילדיהם ולהגן עליהם מפני הקורונה. "כסב ל-8 נכדים, שחלקם בגילאי 5-12, אני בהחלט מודע לחשש של ההורים מפני חיסונם של הקטנים, היקרים לנו מכל" כותב ראש העיר ומוסיף: "יחד עם זאת, כרופא, אני מודע היטב ליתרונותיו הגדולים של החיסון ולהגנה שהוא מעניק לילדינו ולנכדינו".

וריאנט האומיקרון שנמצא כבר בארץ מעלה חשש בקרב המומחים להתפשטות הקורונה, ומכאן החשיבות הגדולה במתן חיסון לילדים. "התחסנות הילדים היא הדרך היחידה שלנו להימנע מגל חמישי שעומד בפתח ומהתפרצות וריאנטים שונים שלא מפסיקים לצוץ" אומר ד"ר לסרי ומדגיש כי לעת הזאת, חיסון הילדים היא "הדרך היחידה שבה נוכל להבטיח שילדינו יוכלו סוף סוף לחיות בשגרה נורמלית ובריאה, ללא בידודים וריחוק חברתי, ללא פערים לימודיים וללא בדיקות על בסיס יומי או שבועי".

ההורים כמובן יקבלו הודעה מבית הספר ויתבקשו לחתום על אישור הסכמה לחיסון ילדיהם. "רק ביחד ניתן יהיה למנוע התפרצות גל נוסף ובעיקר להבטיח את בריאות הילדים", נמסר מהעירייה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר