קורס קונדיטורים. צילום: עיריית אשדוד
קורס קונדיטורים. צילום: עיריית אשדוד

הדור הבא של הקונדיטורים באשדוד

מכללת עמל יעד אשדוד מכינה את דור הקונדיטורים הבא של אשדוד. הקורס הראשון ללימודי קונדיטאות התמלא מיד וגם בקורס השני כבר אין מקום. אשדודים מבינים באוכל ורואים בזה פוטנציאל מצויין לביטוי עצמי, פיתוח כישורים ופרנסה

פורסם בתאריך: 8.12.21 21:12

     

זה כחודש ימים שמכללת עמל יעד אשדוד מפעילה קורסי הכשרה למבוגרים, והקורס הראשון בקונדיטאות שהיה בבחינת ניסיון, אותו הוביל השף קונדיטור של מלון דניאל הרצליה, מר אריה קויטקו, זכה להיענות מפתיעה ולתפוסה מלאה. בעקבות כך ולאור הביקוש הגדול, החליטה הנהלת המכללה לפתוח קורס נוסף ולאפשר למתעניינים להשתלב אף הם באחד המקצועות הנדרשים כיום בשוק. גם הקורס השני זכה להיענות מידית ותוך פרק זמן קצר הקורס התמלא ויצא לדרך.

את הקורס השני מובילים השף קונדיטור מר מוטי זיגרון והשף קונדיטור  השוקולטייר אולגה קרנקר, שהופתעו לגלות כי לא מעט גברים בחרו גם הם ללמוד בקורסים שמציעה המכללה. "הפוטנציאל גדול משום שרוב הלומדים מגיעים מאשדוד ומיישובי הסביבה, והראיה היא שני הקורסים שהתמלאו מיד" אומרים במכללה.

קורס קונדיטורים. צילום: עיריית אשדוד

קורס קונדיטורים. צילום: עיריית אשדוד

מכללת עמל יעד הפועלת בשיתוף של משרד העבודה והרווחה ועיריית אשדוד, זוכה להערכה מקצועית גבוהה לאור כך שהיא נחשבת לאחת המכללות המובילות בארץ בהכשרת בני נוער ומבוגרים בתחום הקולינריה. מתקני המכללה מאובזרים במיטב הציוד והאביזרים ובאמצעים טכנולוגיים שמאפשרים לימוד בתנאים אופטימליים וברמה הכי מעודכנת בשוק.

במכללה אומרים כי היא מפעילה סדנאות בתחומים רבים ומגוונים ובהם מבחר סדנאות בישול לסוגי מטבח שונים, כדוגמת אוכל אסיאתי, אוכל איטלקי, סדנת בשר, סדנת אפיה, סדנת שוקולד ועוד. בקיצור, אפשרויות מטבח מגוונות, מעניינות ומעשירות אשר הופכות את הסדנאות הללו לחוויה קולינרית מרנינה ומציעה מסגרות לגיבוש צוותים ממקומות עבודה.

המכללה מציעה לציבור את שירותיה, לרבות הידע הניסיון והמתכנים, ומזמינה את הציבור להתעניין בקורסים ובהכשרות שהיא מעבירה במכללה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר