הזירה באשדוד, אמש. צילום: דוברות זק"א
הזירה באשדוד, אמש. צילום: דוברות זק"א

שוב נמצאה גופתו של אדם גלמוד זמן רב לאחר פטירתו בדיור מוגן באשדוד

גופתו של אדם, בשנות ה-60 לחייו, נמצאה אמש בדירתו שבמתחם דיור מוגן באשדוד, זמן רב לאחר פטירתו. רק לפני חודש וחצי אותרה גופתו של אדם אחר באותו המקום בעיר

פורסם בתאריך: 1.12.21 12:55

     

דיירים בבניין דיור מוגן ברחוב קדושי בלזן באשדוד, דיווחו אמש, סמוך לשעה 21:30 על ריח חריף שנודף מאחת הדירות במבנה.

למקום הגיעו כוחות משטרה וכיבוי אש ופרצו את הדלת לדירה ובה נמצאה גופתו של הדייר שמתגורר בדירה הזאת. אדם בשנות ה-60 לחייו, גלמוד שהתגורר שם לבדו והלך לעולמו לפני זמן רב, זאת על פי מצב הריקבון של הגופה.

אנשי זק"א הוזעקו לדירה וטיפלו בגופתו של האיש ובזירה כולה.

"מדובר בגבר גלמוד כבן 60 שנמצא מוטל בחדרו בבניין דיור מוגן ציבורי ללא רוח חיים זמן רב לאחר מותו", מסר אבי דרעי מפקד זק"א לכיש שהיה אמש בזירה באשדוד, "כוחות המשטרה והכיבוי הוזעקו ככל הנראה בעקבות ריח חריף שדלף מהחדר. כשהגענו למקום המנוח היה מוטל בחדר ללא רוח חיים במצב של איבוד צלם אנוש. מתנדבי זק"א לכיש צוות אשדוד טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה".

רק בחודש שעבר, התרחש אירוע דומה באותו מתחם דיור מוגן, כאשר גופה אחרת של גבר בשנות ה-70 לחייו נמצאה אף היא באותו מצב. "רק לפני כחודש וחצי (17.10.21) טיפלנו בגבר כבן 70 שנמצא במצב ריקבון קשה בבניין דיור מוגן הציבורי באשדוד ממש בחדר הצמוד דלת ליד דלת", מסר מוטי בוקצין דובר זק"א, "כואב הלב, אנחנו בימי החנוכה, ימי שמחה וחג. חייבים לשים לב יותר לאנשים הבודדים והעריריים, בזמן שכולנו מתאספים יחד להפיץ את האור והאחדות יש אנשים שנמצאים לבדם מבלי שאיש ידאג להם וטיפלו ידליק איתם נרות חנוכה. הצטרפו ועשו מאמץ קטן, אם יש לכם שכן שגר לבדו אנא בדקו בשלומו, יחד נציל חיים".

נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר