כיכר בן, בן וענונו
כיכר בן, בן וענונו

"הנכד שלי גיבור, גאוות אשדוד": סבו של בן וענונו ז"ל מתרגש מהמחווה של הסטאר סנטר

במחווה מיוחדת לזכרו של סמל בן וענונו ז"ל, תיקרא הכיכר המרכזית של מתחם הסטאר סנטר על שמו. סבו של בן, יצחק בן שטרית, מתרגש מאוד מהמחווה ומודה על כך לצחי אבו

פורסם בתאריך: 25.11.21 17:07

     

7 שנים לאחר נפילתו של החייל האשדודי בן וענונו ז"ל, החליטה הנהלת מתחם הסטאר סנטר, לקרוא לכיכר המרכזית של המתחם על שמו של החייל.

"גאווה העיר שאלה בניה וגאוות אשדוד שאלה גיבוריה. בן זה אגדה זה לא דבר מובן מאליו", אמור סבו, יצחק בן שטרית, "אני מה זה התרגשתי, כולנו כל המשפחה מתרגשים, אנחנו משפחה די ענפה באשדוד. אנחנו מתרגשים בנוסף להרבה אנשים במדינה הזאת. כולם משפחה אחת בשביל בן וענונו גיבור של כולם".

יצחק בן שטרית ונכדו, בן וענונו ז"ל

בן וענונו, שירת כלוחם בחטיבת גולני. ב-20 ביולי 2014 במהלך מבצע "צוק איתן", נפל בן בקרב בסג'עייה והוא רק בן 19. היום בטקס מיוחד בשעה 17:30 יונצח בן בכיכר המרכזית של הסטאר סנטר.

בן שטרית מודה על המחווה הזאת לצחי אבו, הבעלים של הסטאר סנטר, "זה לא רק מחווה אחת, יש הרבה מחוות של הבעלים הסטאר סנטר, יש לזכותו הרבה מחוות בחיים, לצחי אבו ולכל המשפחה שלו. היו פעם בית מדרש לזכרו של בן. משחק קט רגל שעושים כל שנה ועוד, אני רוצה להודות לבן אדם הזה שעושה מעל ומעבר, הבן אדם הזה יש לציין הוא איש חסד ואיש נתינה בחסד עליון. תודה רבה לצחי אבו ולמשפחתו".

צחי אבו. צילום: פבל

צחי אבו. צילום: פבל

בן שטרית מספר כי בטקס היום ישתתפו גם 250 חיילים מהגדוד בו שירת בן וענונו, "מהבוקר יש 250 חיילים של גדוד 13 של חטיבת גולני שהוא עושה להם יום של כיף בסווט סטאר מהבוקר ועד הטקס בשעה 17:30, הם יהיו נוכחים שם ברוב עם. בן התגאה בגדוד 13. גאווה לעיר אשדוד שאלו בניה, ובן אחד מהם הלך להגן ולשמור על העיר אשדוד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר