משחררים את הנקזים
משחררים את הנקזים

סופ"ש חורפי ראשון באשדוד: בינתיים ללא הצפות ואירועים חריגים

למרות כמות המשקעים הגדולה, נכון לעכשיו לא נרשמו אירועים חריגים בעיר כגון הצפות כבדות או חסימות של צירים מרכזיים. "אנחנו כבר עם הפנים למערכה הבאה", אומר ראש העירייה

פורסם בתאריך: 20.11.21 23:20

     

נכון לעכשיו, מעל 70 מ"מ גשם ירדו באשדוד בחמישי עד שבת. בעירייה מציינים את ההיערכות המוקדמת שהותירה את רחובות העיר ללא אירועים חריגים והצפות  זאת למרות כמות המשקעים העצומה (70 מ"מ בסופ"ש) וההיערכות עודכנה בזמן אמת על פי ועל פי התחזיות של חברת Tomorrow.io.

בעירייה העלו את רמת הכוננות ל-3 וכוחות נפרסו ברחבי העיר ובמוקדים מרכזיים, וכעת נערכים גם למערכה משמעותית נוספת שצפויה להיכנס לאזור בשעות הקרובות.

ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי: "השילוב בין ההון האנושי לטכנולוגיה סייע לנו לצלוח את המערכת הראשונה, אנחנו עם הפנים למערכת הבאה".

משחררים את הנקזים

משחררים את הנקזים

בעירייה אומרים כי במהלך החודשים האחרונים הכינו עצמם בעיריית אשדוד לחורף המתקרב ולתנאי מזג אוויר משתנים. באשדוד יש 622 רחובות, 11,080 קולטנים, 150 ק"מ של תשתית תת קרקעית ונחלים המהווים אתגר עצום במערכת חורפית משמעותית.

בעירייה פעלו יחד עם חברת החיזוי Tomorrow.io, שליוותה את המערך בכל שעה עם הצגת מפות סינופטיות ותחזית משקעים על פי שעות וימים. "חילקנו את העיר לגזרות וסימנו אזורים רגשים בהתאם למסקנות שלנו משנים קודמות", הסביר מנהל אגף תפעול, שלמה רוטנברג, "החל משעות הבוקר המוקדמות ביצעו מנהלות הרובע סריקות ברחבי הרובע בדגש על ניקוי קולטנים, מוסדות החינוך והיערכות שוטפת".

נערכים בהתאם לנוהל סערה

נערכים בהתאם לנוהל סערה

"אני מודה לשלמה רוטנברג על ההיערכות המיטבית ועל עבודת השטח ועל ההצלחה ושיתוף הפעולה גם מצד התושבים בהיערכות ובהתמודדות עם הגשם הראשון המשמעותי", אמר ד"ר לסרי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר