עיריית אשדוד, המוקד העירוני. קרדיט: אתר העירייה

עדכון למקור הריח הכבד ברחבי אשדוד

תושבים רבים ברחבי העיר, בעיקר שכונות הדרומיות מלינים על ריח חריף של גז באוויר. האזינו מה יש למוקד העירוני לומר בעניין:

פורסם בתאריך: 19.10.17 11:18

     

תלונות תושבים רבות החלו להגיע הבוקר (ה') לרשות העירונית ולמערכת העיתון על ריח גז חריף הנישא באוויר בכל רחבי העיר ובסביבתה. כך למשל אמר הבוקר תושב העיר: "יש תחושה מעיקה וריח כבד ומסחרר באוויר, מזכיר ריח של גז או דלק. ריח שמזכיר את הריח בסביבת בית הזיקוק בעיר, כתוצאה מהריח קיבלתי ממש כאבי ראש , תחושה לא נעימה". במוקד 106, עקב עומס פניות בנושא נשמעת ההקלטה הבאה: "ברגעים אלו מרוגש ריח חריף ברחבי העיר הנושא נמצא בבדיקה של כוחות כיבוי ואיכות הסביבה. כרגע אין הנחיות מיוחדות לאוכלוסייה". ענת רוזן, מנכ"לית איגוד ערים לאיכות הסביבה:"זו תופעה שחוזרת על עצמה שטוענים אוניה באשקלון. בבדיקת איגוד ערים נמצא כי אתמול בלילה טענו אוניית דלקים בקצ״א . בהתאם לתנאים המטאורולוגיים האוויר מוסע מהים לשכונות הדרומיות של העיר"

עדכון 16:26: אורי גולדשטיין ואוריאל גבאי סיירו בשכונות רבות באשקלון, בתש"ן, רוטנברג וקצא"א ולא חשו בריח. על פי ניתוח מטאורולוגי, כיווני רוחות ושלילה של מקורות אחרים המקור הוא בוודאות קצא"א. בבירור עם אלי ממן מנהל התפעול של קצא"א נטען שיש טעינות של דלק גולמי לסירוגין לפי משטר הרוחות (על פי הנחיות המשרד) ולכן אין צפי לסיום.
חיזוי לשעות הקרובות והלילה: כרגע כיוון הרוח הוא 280 בעוצמה 4.5 מ/ש, בשלוש שעות הקרובות בהדרגה הרוח תהפוך צפונית (360 מעלות) במהירות בין 5 ל6 מ/ש ובלילה צפויה אינברסיה נמוכה של כ100 מטרים עם רוחות צפון – צפון מזרחיות עם בין 90 ל100 אחוז לחות יחסית

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר