חיסונים. צילום: שמואל דוד
חיסונים. צילום: שמואל דוד

בכירים בביה"ח אסותא אשדוד: להקדים ככל האפשר את חיסוני הילדים לקורונה

על רקע המלצת מומחי משרד הבריאות לחסן ילדים נגד קורונה, אומר מנכ"ל בית החולים אסותא אשדוד כי ככל שנקדים את חיסוני הילדים, כך נהיה ערוכים לגל התחלואה הבא

פורסם בתאריך: 11.11.21 12:13

     

אמש הכריעה ועדת החיסונים והצוות לטיפול במגפות (צט"מ) להמליץ על חיסוני ילדים בני 5 עד 11 לקורונה. 73 מהמומחים הצביעו בעד ההחלטה ורק שניים התנגדו לה.

על רקע זה אומר מנכ"ל בית החולים הציבורי אסותא אשדוד ד"ר ארז ברנבוים כי "ככל שנקדים לממש את ההמלצות לחסן את הילדים נהיה ערוכים טוב יותר לאפשרות של גל תחלואה נוסף. הזיכרון שלנו נוטה להיות לטווח קצר ורבים מעדיפים להדחיק את המגבלות השונות והעומס ששרר בבתי החולים, אבל הקורונה טרם חלפה בעולם, רבים מהמדינות מתמודדות עם גל תחלואה קשה והדרך להימנע מגל תחלואה נוסף בישראל, עוברת דרך חיסון הילדים".

ד"ר ארז ברנבוים. צילום: דוברות אסותא

ד"ר ארז ברנבוים. צילום: דוברות אסותא

מוקדם יותר השבוע התבטא גם ד"ר נוי כהן סגן מנהלת מיון ילדים באסותא אשדוד כי הקדמת חיסון הילדים תימנע "גל חמישי של תחלואה ונוכל להסיר מגבלות הקיימות היום על הציבור", אמר ד"ר והוסיף כי "חשש ההורים אם לחסן את הילדים הוא מובן, אבל במבחן התוצאה עד כה חוסנו בעולם ובישראל מיליוני ילדים עם תופעות לוואי סבירות ונסבלות לעומת סיבוכי המחלה (גם בילדים). ההססנות וחשש ההורים אם לחסן את הנערים בגילאים 12-15 תרמו תרומה ניכרת לעוצמתו של הגל הרביעי".

עוד הוסיף ד"ר כהן: "ככל שתהיה היענות ציבורית לחיסון הילדים, ניתן לבחון הסרת חסמים לרבות: הסרת מגבלות על התקהלויות ובהמשך לבחון הגבלות נוספות".

צפו בדבריו של ד"ר כהן:


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר