בית החולים אסותא אשדוד. צילום: פבל
בית החולים אסותא אשדוד. צילום: פבל

"רגע היסטורי ודרמטי בקורותיה של אשדוד": יום הולדת 4 לבית החולים אסותא אשדוד

לאחר שנים ארוכות של מאבק, פתח בית החולים "אסותא אשדוד" את שעריו באופן מלא וזה קרה בדיוק היום לפני 4 שנים. ראש העירייה מסביר מדוע זה היה צעד כל כך חשוב

פורסם בתאריך: 7.11.21 22:43

     

היום לפני 4 שנים בדיוק פתח בית אסותא אשדוד את שערי חדר המיון לציבור והחל לפעול בערי לאחר מאבק ארוך שנים למען הקמתו.

מי שהוביל את מטה המאבק בזמנו וחגג את פתיחתו האו ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי.

הוא פרסם לציון היום הזה, פוסט נרגש בדף הפייסבוק שלו, "היום לפני ארבע שנים בנובמבר 2017, נפתח באופן מלא בית החולים אסותא אשדוד עם פתיחת חדר המיון, אחרי שחדרי הלידה החלו לפעול חודש קודם לכן-באוקטובר 2017. זה היה רגע היסטורי ודרמטי בקורותיה של אשדוד, ששינה את פניה לדורות הבאים. אלפי תושבי העיר, שעד לפני ארבע שנים נאלצו לנסוע לבתי חולים מרוחקים כדי לקבל טיפול רפואי, זוכים לרפואה מתקדמת ואיכותית בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובמרחק קצר מהבית".

ד"ר לסרי בפתח בית החולים. צילום: אורי קריספין

עוד כתב ד"ר לסרי כי "הדרך לפתיחתו של בית החולים הייתה, כזכור, ארוכה ורצופה במכשולים. היו מי שהתנגדו וניסו להערים קשיים, היו מי שביקשו להקים כאן בית חולים פרטי. אולם המאמצים והנחישות בהם הובלתי את המאבק ביחד עם שותפים רבים, וביחד אתכם תושבים יקרים, הביאו לכך שהחזון התממש ובית חולים ציבורי הוקם באשדוד".

רה"מ דאז גוזר את הסרט. צילום: אורי קריספין

רה"מ דאז גוזר את הסרט. צילום: אורי קריספין

הוא ציין גם כי מאז נפתחו שעריו, טיפל בית החולים באלפי חולים, בהם חולי קורונה רבים, ובו נולדו אלפי תינוקות. "גם מי שהטילו ספק בנחיצותו בממשלה ובקרב פקידי משרדי האוצר והבריאות, גילו עד מהרה כי הקמתו של בית החולים היתה צעד הכרחי ומתבקש לחיים ולכלכלה של תושבי אשדוד, ולמערכת הבריאות של מדינת ישראל. ברכות ותודות בראש ובראשונה לצוות העובדים המסור והמצוין של בית החולים, ולכל השותפים הרבים בהקמת ביה"ח, ובראשם ידידי פרופ' שוקי שמר יו"ר אסותא. בימים אלה אנו שוקדים על הרחבת בית החולים, שימשיך להביא מזור וחיים לתושבי אשדוד והסביבה! מזל טוב אשדוד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר