איגור אולסיק בעת מעצרו
איגור אולסיק בעת מעצרו

היא ביקשה ללכת הביתה, אך הוא התעלם ואנס אותה: כתב אישום בפרשת אונס בת ה-14 באשדוד

איגור אולסיק בן 41 מאשדוד נאשם היום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע כי אנס נערה בת 14, אותה הוביל לביתו, זאת למרות שהיא התחננה לצאת מהחדר ולחזור לביתה. בבקשת המעצר צוין, כי אולסיק נהג כלפי הקטינה "כצייד אשר צד את טרפו החלש ברחוב, לאור היום, הובילה אל דירתו וביצע בה זממו, ללא רחם"

פורסם בתאריך: 7.11.21 13:34

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד איגור אולסיק (41) מאשדוד, המייחס לו ביצוע עבירות של אינוס בנסיבות מחמירות, מעשה מגונה וכליאת שווא כלפי קטינה בת 14.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין טל אדיר כהן, ביום 25.10.21 בשעות הצהריים, באשדוד, יצאה קטינה בת 14, תלמידת כיתה ח', מבית הספר ונסעה באוטובוס לכיוון ביתה. כשירדה מהאוטובוס בתחנה, החלה לצעוד לבדה לכיוון ביתה. אולסיק, אשר בינו לבין הקטינה אין כל היכרות מוקדמת, הבחין בה כשהיא צועדת ברובע ו', פנה אליה והחל לשוחח עמה בעיקר ברוסית, על אף שהיא אינה דוברת ואינה מבינה את השפה הרוסית.

הוא הציע לה לבוא עמו, אמר לה שיש לו אוכל ומים והציע לה לעשן. הקטינה לא הבינה את כל דברי הנאשם וסברה לתומה כי אולסיק זקוק לעזרה, על כן התלוותה אליו וצעדה אחריו לכיוון אליו הוביל אותה.

מכתב האישום עולה, כי הוא הוביל את הקטינה לבניין מגוריו, הכניסה לדירתו, נעל את הדלת מבפנים ולקח את המפתחות. בדירה, עישן אולסיק סמים ב"באנג" והציע לקטינה לעשן, אך היא סירבה. בהמשך, אחז אולסיק במותניה של הקטינה והוליך אותה אל חדר השינה שלו. היא אמרה לו שהיא בת 14 וכן ביקשה מספר פעמים לפתוח את הדלת, כי היא רוצה ללכת לביתה, אך הוא התעלם מדבריה. בחדרו, ביצע הנאשם בקטינה מעשים מגונים ואנס אותה.

תיעוד מיוחד – כך הוא הוביל אותה לביתו:

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. לעמדת הפרקליטות, קיים יסוד סביר לחשש שהנאשם יסכן את בטחון הציבור.

כעולה מבקשת המעצר, הנאשם אשר נוהג לשתות אלכוהול ולהשתמש בסמים מסוכנים, ניצל את תמימותה ואת חוסר ההבנה של הקטינה עם צרכים מיוחדים ושידל אותה ללכת אחריו, הכניסה לדירתו וביצע בה עבירות מין, כל זאת תוך שהוא מתעלם מבקשות חוזרות ונשנות לאפשר לה לעזוב את הדירה. בבקשת המעצר צוין, כי אולסיק נהג כלפי הקטינה "כצייד אשר צד את טרפו החלש ברחוב, לאור היום, הובילה אל דירתו וביצע בה זממו, ללא רחם. במעשיו, פגע הנאשם בנפשה של הקטינה פגיעה ממשית".

התיק נחקר בתחנת אשדוד.



אמה של הנערה סיפרה בדמעות ל"כאן דרום" על מה שחוותה בתה: "הוא דחף אותה למיטה. היא ניסתה לצאת מהחדר ולבעוט בו, אבל לא הלך לה. הוא פשוט שכב עליה ועשה מה שעשה וגמר לי על הילדה. הוא גמר על הילדה שלי. ילדה בת 14 תמימה שלא יודעת כלום, שלא מבינה כלום. גמר לי אותה. היא מנסה צועקת ובוכה. הוא אמר לה אני אשחרר אותך מהחדר 5 דקות וזה היה שעה וחצי. תארו לכם מה סבלה הילדה במשך שעה וחצי בתוך החדר. במשך שעה וחצי הבן אדם רמס לי את הילדה".

צפו בשיחה הכואבת עם האמא:


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר