מתחם פלדות. צילום: פבל
מתחם פלדות. צילום: פבל

"החלטתי לתקן עוול היסטורי": צחי אבו עם בשורה לדיירי מתחם "פלדות" באשדוד

פורסם בתאריך: 17.10.21 21:19

     

הערב התקיים כנס התחדשות עירונית של מתחם "פלדות" שברובע ח'.  בכנס השתתפו החברה היזמית – "אבו יחיאל חברה לבנין", אדריכלי הפרויקט, סגן ראש העירייה אינג' שמעון כצנלסון, מהנדס העירייה דורון חזן ומחלקת התכנון, ראש המנהלת להתחדשות עירונית ליאור לוי ועשרות מדיירי הפרויקט.

במהלך הכנס "הפתיע" היזם, עו"ד צחי אבו כאשר בישר לבאי הכנס כי בכוונתו להתחיל את הבניה במתחם כבר בחודשים הקרובים, וזכה למחיאות כפיים סוערות מתושבי המתחם. "החלטתי לתקן עוול היסטורי שנגרם לתושבי המתחם ולהתחיל מידית בבניית 75 דירות במגרש בבעלות החברה ולפנות לשם וולונטרית את כל הדיירים. אנו מצפים לשיתוף פעולה עם חברת עמיגור ועיריית אשדוד", אמר אבו.

צחי אבו נואם בכנס

צחי אבו נואם בכנס

המתחם אליו מתכנן אבו להעביר את הדיירים הוא מגרש לדיור ציבורי ברחוב האתרוג פינת רחוב הכלנית ברובע ח'. המגרש נמצא בשלבי היתר מתקדמים והמטרה היא לבנות שם 75 יחידות דיור.

המתחם הנוכחי, פלדות וכן סביבתו, מונה 308 יחידות דיור וסובל מכשלים רבים. על פי התכנית המוצעת, ייבנו בתכנית החדשה כ-1,400 יחידות דיור, בתכנית הכוללת הקמת מבני ציבור, בית ספר וגני ילדים, מתנ"ס, בריכה ציבורית ופארק שכונתי.

"המתחם כולו מתוכנן מתוך חשיבה על רווחת התושבים, התייחסות לנושא התנועה ומענה לדרישות הביטחון והשטחים המשותפים של הדיירים במתחם", אומרים בחברת אבו יחיאל.

סגן רה"ע שמעון כצנלסון בכנס

סגן רה"ע שמעון כצנלסון בכנס

כך ייראה מתחם פלדות. הדמיה: אורי קיטה, סטודיו באנזאי

כך ייראה מתחם פלדות. הדמיה: אורי קיטה, סטודיו באנזאי

"יישר כוח לצחי אבו, יזם שמחויב, מעבר להיותו איש עסקים, גם לתושבים באשדוד", סגן ראש העירייה, שמעון כצנלסון, "המעבר מתפיסת עולם של פינוי-בינוי לתפיסה של בינוי-פינוי זו הצהרה נכונה שאני מסכים איתה ותומך בה. זה נותן ביטחון לתושבים בזמן הבנייה שיגורו בבניינים של היזם עצמו, ויתנו להם את האחריות לכך שהפרויקט המובטח יבוצע. מדובר בפרויקט ענק של פינוי בינוי שהקמתו תהווה בשורה אדירה לעיר ואנחנו כעירייה נעשה את הכל על מנת לקצר את התהליכים הבירוקרטיים ועל מנת לאפשר ליזמים לבנות ולפתח את העיר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר