מיטות במחלקת קורונה, בית חולים אסותא אשדוד. צילום: דוברות אסותא אשדוד

בשורה משמחת: נסגרה מחלקת הקורונה של אסותא אשדוד

לאור הירידה במספר חולי הקורונה, נסגרה מחלקת הקורונה בבית החולים. לצד זאת קוראים באסותא אשדוד יש להימנע בעתיד מפתיחת מחלקות קורונה בכל בתי החולים בארץ

פורסם בתאריך: 14.10.21 09:45

     

עם הירידה במספר חולי הקורונה מעדכנים הבוקר בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד כי לאור מספר החולים המועט הוחלט לסגור את מחלקת הקורונה.

את 8 החולים שנותרו במחלקה השאירו בבית החולים בחדרים ייעודיים בטיפול הנמרץ ובמחלקות הפנימיות.

"מדובר בבשורה ומעודדת", אמרו הבוקר בבית החולים, "כפועל יוצא מכך, נוכל לחזור, לפחות בעת הזו, לפעילות שגרתית במחלקות הפנימיות שספגו את עיקר המחסור בכוח האדם שהוסט לטובת הטיפול בחולים במחלקות הקורונה".

אמנם בבית החולים מציינים כי הם ערוכים ומוכנים לכל תרחיש כמו פתיחת המחלקה מחדש, אך יחד עם זאת יוצאת משם קריאה שלא לפתוח מחלקות קורונה בכל בית חולים.

ד"ר אסף פרץ מנהל מחלקת הקורונה אומר כי "עם תום הגל הרביעי, יש לשקול כי ככל שיהיה בכך צורך בעתיד שיוקמו 'מחלקות על' במספר מרכזי בריאות ובתי חולים גדולים ולהימנע מפתיחת מחלקה שכזו בכל בית חולים".

דוקטור אסף פרץ. צילום: פבל

ד"ר אסף פרץ. צילום: פבל

ד"ר פרץ מסביר כי "פתיחת מחלקת קורונה היא דבר מורכב המחייבת הסטת ציוד וצוותים רפואיים ממחלקות שונות על חשבון טיפול בחולים אחרים. עם תום הגל הרביעי, ברור כי בתי החולים ערוכים ומוכנים לכל תרחיש, עם זאת, הקמת 'מחלקות על', במרכזי בריאות גדולים במקום פיזורם בין כלל בתי החולים, ימנע שחיקה מוקדמת של הצוותים ופגיעה אפשרית באיכות הטיפול עבור שאר המטופלים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר