צהרון בגן ילדים. צילום: תומר אפלבאום-באובאו
צהרון בגן ילדים. צילום: תומר אפלבאום-באובאו

על רקע המשבר במעונות: עיריית אשדוד מעלה את שכר הסייעות ב-15%

בעקבות תלונות של הורים על סגירת כיתות בחלק ממעונות החברה העירונית לתרבות ופנאי, בשל מחסור במטפלות, הורה ראש העירייה להעלות את שכר המטפלות מ-32 ש"ח לשעה ל-37 ש"ח לשעה

פורסם בתאריך: 11.10.21 19:17

     

המחסור בעובדות במעונות של החברה העירונית לתרבות ופנאי באשדוד אינו נוגע לשביתה הארצית של מטפלות במעונות נעמת וויצו, זאת מאחר והן צורפו בזמנו להסכם קיבוצי שנחתם עם כלל עובדי החברה. למרות זאת, נוצר מחסור חמור במטפלות, עד כדי סגירת כיתות בחלק ממעונות החברה באשדוד.

היום הודיע ד"ר לסרי כי ביחד עם יו"ר החברה, ממלא מקום ראש העיר, עו"ד גבי כנפו, "נכנסנו לעובי הקורה כדי למצוא פתרון מידי וארוך טווח למשבר", כתב ראש העירייה.

עוד הוא ציין כי בעקבות ההחלטות שקיבל בעבר להארכת יום הלימודים והוספת תקנים של מטפלות, נדרשה העירייה להעסקת כוח אדם רב. "בדיון שקיימנו הגענו למסקנה שכדי לפתור את מצוקת כוח אדם מטפלות בטווח הארוך עלינו לקבל את ההחלטות הבאות: 1. העלאת שכר המטפלות בהדרגה אך בזמן קצר עד ל-37 ש"ח לשעה. (במקום 32 ש"ח לשעה כיום). 2. לעודד בדרכים שונות סייעות שיצאו לחל"ת בתקופת הקורונה לחזור לעבודה. 3. להרחיב את הפרסום לישובים מחוץ לאשדוד ולהציע הסעות מרוכזות במקרי הצורך על מנת להגדיל את מאגר כ"א מטפלות במעונות".

עוד כתב ד"ר לסרי: "מדובר בתפקיד קשה ותובעני במשך שעות רבות ומיעוט חופשות, ואני מאמין, שהעלאת השכר, שכבר היום הינו גבוה יותר מהמקובל במסגרות אחרות, תהפוך את תפקיד המטפלת במעונות החברה באשדוד, למשתלם יותר. זאת, לבד מהתנאים והיחס המיוחדים שאנו מעניקים לעובדות שלנו. אז אם אתם מעוניינים ומעוניינות להשתלב בצוות המטפלות המצוין של תחום הגיל הרך בחברה העירונית, או מכירים מישהו או מישהי מתאימים, אתם מוזמנים לפנות בהקדם לטלפון 08-8528588 או לדוא״ל [email protected] על מנת לקבוע ראיון. אנו נחושים לעשות כל מאמץ לשמור על השירות החשוב הזה עבור המשפחות הצעירות באשדוד, ותחושת הביטחון שילדיהם מופקדים בידיים הטובות והאוהבות שלנו בחברה העירונית".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר